You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

Ürün Bilgisi

2.51.6.0 sürümü ile J-Platform HR ana pakete Öneri / Geri Bildirim Yönetimi modülü ücretsiz olarak eklenmiştir.

Yapılan geliştirme J-Platform HR ana paketinin dışında, aynı zamanda Bordro modülüne de ücretsiz olarak eklenmiştir.

Modülün detaylı anlatımını kullanım kılavuzunda görmek için tıklayın.


Öneri / Geri Bildirim Yönetimi Modülü ile yetkileriniz dahilinde;

  • Öneri kategorileri ve alt kategorileri oluşturabilir,
  • Çalışan portalından önerilerinizi paylaşabilir,
  • Önerilerinizin statüsünü gizli ya da herkese açık olarak belirleyebilir,
  • Önerileri yorumlayabilir,
  • Önerileri belirlediğiniz kişi ve gruplara mail olarak iletebilir,
  • Önerileri raporlayabilirsiniz.






Öneri / Geri Bildirim Yönetimi modülünde Tanımlar kısmının altında :

  • Öneri Türleri
  • Alt Öneri Türleri
  • Öneri Bilgi Grupları yer almaktadır.
  • Öneri Türleri




  • Alt Öneri Türleri



  • Tanımlanan öneri türleri ve alt öneri türleri için kimlere mail iletileceğini belirtmek amacıyla Öneri Bilgi Grubu tanımlanır.

Öneri bilgi grubu içerisinde Öneri türü ve Alt Öneri Türü seçimi zorunlu değildir.Bu nedenle öneri eklendiğinde,öneri içerinde seçilen öneri türüne göre tanınmlanmış öneri grubundaki personelere ve öneri türü seçilmeyen öneri grubundaki personelere mail gönderilir.



  • Öneri / Geri Bildirim Yönetimi-Hareketler-Öneriler içerisinden Öneri talepleri sistem üzerinden oluşturulur.


Öneri içerisinde Öneri türü ve Alt Öneri Türü seçimi zorunludur.





  • Öneriler üzerinde sağ klik- bağlı kayıtlar- Yorumlar ve Aksiyonlar seçeneğinden,öneriye ait yorum ve aksiyon bilgisine ulaşılabilir.





Yorumlarda her personel bir kez yorum yapabilir.



Aksiyonlar bölümüne personel birden fazla aksiyon tanımlayabilir.

Öneriye bir aksiyon girildiğinde veya önerinin durumu değiştirildiğinde, Öneriyi giren kişiye ve öneri içinde tanımlı bildirim adreslerine mail gönderilmektedir.

  • Self servis ana sayfasına "Öneriler" bölümü eklenmiştir. Çalışanlar yetkileri doğrultusunda bu bölümü kullanabilmektedir.


Çalışanlar;

  • Çalışan portalı üzerinden oluşturdukları önerilerinin statüsünü gizli ya da herkese açık olarak belirleyebilir,
  • Herkese açık olan kayıtları görüntüleyebilir,
  • Dahil oldukları gruplarla paylaşılmak üzere oluşturulan öneri kayıtlarını görüntüleyebilir,
  • Görüntüleyebildikleri önerileri yorumlayıp, puan verebilirler.