1. Logo B2B ile neler yapabilirim?

Sipariş ve ödeme alabilir, satış temsilcilerinin ziyaretlerini tutabilir, raporlar ve panolar (dashboard) oluşturabilir, cari hesap ekstresi üzerinden e-fatura e-arşiv faturalarını görüntüleyerek bayilerinizi uçtan uca yönetebilirsiniz.

2.Kendi sanal posumla ödeme alabilir miyim ?

Evet alabilirsiniz. Kendi sanal posunuz varsa ona ait bilgileri Logo B2B’de tanımlayıp kullanabilirsiniz.

3.Ödeme aracıları kullanabilir miyim?

Evet isterseniz ödeme aracıları kullanabilirsiniz. Şuan desteklenen aracılar şunlardır: Netahsilat, PayTR, İyzico.

4.Ödeme aracı kullanırsam Kredi kartı fişi atabilir miyim?

Ödeme aracı kullanılırsa kredi kartı fişini ödeme aracının atması gerekir. Sanal pos kullanılırsa kredi kartı fişini B2B atar.

5.Siparişlerim için onay kullanabilir miyim?

Evet siparişler ERP’ye düşmeden önce isterseniz onaya düşürebilir, onaya düşenler için e-posta alabilir ve tekrar uygulamaya giriş yapmadan gelen ileti üzerinden tek tıkla onay verebilirsiniz.

6.Sipariş onayında nasıl bir onay kurgusu kurabilirim?

Bütün siparişlerin satış temsilcisi onayına düşmesi sağlanabilir. O onayladığında ERP’ye aktarılabilir. Ya da önce satış temsilcisine düşmesi sonra satış müdürünün onaylaması sağlanabilir. Ya da X tutarın altındakiler satış temsilcisi onayına bunun üzerindekiler onun yöneticisine gitsin denebilir. Esnek bir onay yapısı kurgulanabilir.

7.Risk kontrolü yapabilir miyim?

ERP’de tanımlı riski okuyup bu riske göre işlem yapılması sağlanabilir. Sipariş riskini geçince ödeme yapmadan siparişi tamamlayamaması sağlanabilir. Ya da riski geçenler onaya düşürülebilir.

8.Varyantlı/Yapılandırma Kodlu sipariş girişi yapılabilir mi?

Evet varyant/yapılandırma kodu desteği vardır.

9.Satış temsilcileri müşteriler adına sipariş girebilir mi?

Evet sadece müşteriler değil, satış temsilcileri kendi müşterileri için sipariş girebilir.

10.Sipariş girerken ürün resimleri ERPde yüklü resimlerden mi yoksa bir dosya yolundan mı gösteriliyor?

İstenirse ERP’de stok kartında yüklü resimlerden, istenirse bir dosya yolundaki resimlerden veya bir web sitesindeki resimlerden görseller çekilip gösterilebilir. Birden fazla görsel göstermek mümkündür.

11.Cari hesap ekstresinde e-fatura ve e-arşiv faturası gösteriliyorken veri doğrudan e-Logodan mı alınıyor?

Evet görsel GIB’e gönderilen formatta e-Logodan çekilerek gösteriliyor. Bu gösterim için entegratörünüz e-Logo olmalıdır.

12.Sipariş aktarımı için NetopenX ya da obje lisansına sahip olmalı mıyım?

Hayır lisansa ihtiyacınız bulunmuyor.

13.Bağlantı desteği var mı?

Evet Bağlantı desteği yer alıyor.

14.ERPde tanımlı kampanyaları kullanabilir miyim?

Evet ERP’de tanımlı kampanya/koşul fiyat listesi uygulamalarını kullanabilirsiniz.

15.Logo B2Bde kampanya tanımlanabiliyor mu?

Evet öncelikle ERP üzerinden tanımlanması önerilir ama istenirse B2B üzerinde de gelişmiş bir kampanya motoru vardır buradan da tanımlanabilir. Kredi kartına ek %5 indirim vermek gibi alternatif kurgular da oluşturulabilir. 

16.Stok miktarlarını gösterirken bazı müşterilere bakiyeleri göstermek istemiyorum mümkün mü?

Evet istenirse +8 adet gibi barem bazlı istenirse Stokta var/Yok şeklinde müşteri ve kullanıcı grubu bazlı stok gösterimi mümkündür.

17.Stokları müşterileri malzemeleri fiyatları B2B üzerinde tekrar tanımlamak zorunda mıyım?

Hayır bütün bilgiler entegrasyonla otomatik olarak B2B’ye çekilir.

18.Stokları, müşterileri, malzemeleri ve fiyatları B2B üzerinde tekrar tanımlamak zorunda mıyım?

Hayır bütün bilgiler entegrasyonla otomatik olarak B2B’ye çekilir. Tekrar tanımlamanıza gerek kalmaz.

19.Stoklara ait ek bilgileri ürün aramada gösterebilir miyim?

Evet ürün aramada ve detayda gösterilebilir.

20.ERPde tanımlı grup kodlarını özel alanları filtre olarak ekleyebilir miyim?

Evet ERP’de tanımlı ya da tanımsız olsa bile Excel ile yüklenebilecek verileri filtre olarak ekleyebilirsiniz.

21.B2B ile ilgili olmayan bir raporu B2B üzerinden bayilere, satış temsilcilerine ya da iç ekiplere açabilir miyim?

Evet sorgusu elinizde olan bir raporu (Üretim raporu, tedarik raporu, risk raporu vs…) B2B ile ilgili olmasa bile açabilirsiniz.

23.Raporlarda yetkilendirme var mı?

Evet aynı raporu hem kullanıcı grubu bazında hem de plasiyerler sadece kendi müşterilerini, müşteri sadece kendi verisini, merkez hepsini görecek şekilde yetkilendirme yapılabilir.

24.Ziyaret kaydı oluştururken takvim görünümünde plan yapılabiliyor mu?

Evet, takvim görünümünde ziyaret planı oluşturulabiliyor.

25.Ziyaret kaydında plansız şekilde müşteri olmayan kişiler için de ziyaret notu tutulabiliyor mu?

Evet, müşteri olmasa bile ziyaret notu tutulabilir, eklenti eklenebilir.

26.Stok miktarları hangi periyotta güncellenir?

Anlık güncellenir, istenirse onay bekleyen siparişler toplam stoktan düşülebilir ve rezervasyon yapısı kurulmuş olur.

27.Özelleşmiş bir B2B paketi var mıdır?

Sektör bazlı özelleştirmelere izin verecek şekilde bir esneklik sağlanır. Bunun yanında otomotiv yedek parça sektörü için özel ayrı bir paket de bulunmaktadır. ***Bu paket için ayrıca bilgi isteyiniz.

28.B2C çözümlerini kapsar mı?

Anonim kullanıcı girişi gibi B2C özellikleri desteklenir ama tam olarak B2C olarak değildir. B2C sistemleri ile B2B sistemleri birbirlerinin yerine tam olarak kullanılamaz.