Banka işlem masraf eşleştirmeleri ekranında, masraf tipine göre işlemlerin masraf merkezine otomatik aktarılmasını sağlar. Kullanıcı manuel olarak sisteme Banka işlem masraf eşleştirmeler eklemek istediğinde “Banka işlem masraf eşleştirmeler” ekranında yer alan “Yeni” butonuna tıklayarak tanımı gerçekleştirebilir. Oluşturulan Banka işlem masraf eşleştirmeler listesinde listelenir. Banka işlem masraf eşleştirmeler ekranı üzerinde arama yapılır, veriler excele aktarılır, kayıt kullanıcılara atanır ve kayıt silinir. Girişi yapılan kayıt pasife çekilebilir.
Banka işlem masraf eşleştirmeler ekranında bulunan alanlar ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:
Alan | Açıklama |
Durum | Aktiflik durum seçilir. |
Firma | Proje ile eşleşecek olan firma bilgisi seçilir. |
Para Birimi | Para birimi seçimi yapılır. |
Öncelik | Öncelik girişi yapılır. |
Cari Kodunun Başı | Eşleşme yapılması istenen carilerin kod başlangıcı (istenirse cari bazlı olacak şekilde cari tam kodu) tanımlanır. |
İşlem Kodu | İlgili kuralın çalışması istenen işlem üzerindeki (bankadan gelen) işlem kodu seçilir. |
Açıklama | Açıklama girişi yapılır. |
Masraf | İlgili işlem için kullanılması istenen masraf merkezi seçilir. |
Kaydet | Kayıt kaydedilir. |
Temizle | Ekrandaki bilgiler yenilenir. |