Banka Servis Ayarları ekranında modül bazlı banka servis konfigürasyon bilgileri yer alır. Bu bilgiler okunarak ilgili bankanın web servisine erişim sağlanır.

Banka servis ayarları ekranında yer alan alanlar şunlardır:

Alan

Açıklama

Banka Servis Adı

Banka erişim kanalı tanımı için banka servis adı bilgisidir. Zorunlu bir alandır.

Modül

DBS, Hesap Ekstreleri, Ödemeler ve POS modüllerinden modül seçimi yapılır. Zorunlu bir alandır.

Firma

Banka erişim kanalına tanımlanacak olan firma bilgisidir. Zorunlu bir alandır.

Departman

Banka erişim kanalına tanımlanacak olan departman bilgisidir.

SWIFT

Banka erişim kanalı kaydına ait Swift bilgisidir.

Fiş Banka Hesabı

Banka erişim kanalına tanımlanacak olan fiş banka hesabı seçilir.

Banka

Banka listesinden banka bilgisidir. Zorunlu bir alandır.

Kurum Kodu

Kurum kodu bilgisidir.

Kullanıcı Adı

Kullanıcı adı bilgisidir.

Kullanıcı Şifresi

Kullanıcı şifresi bilgisidir.

Secure Token

Secure token bilgisidir.

Servis ile Otomatik Çekilsin

İşaretliyse banka erişim kanalları bilgileri servis ile otomatik çekilir, işaretli değilse çekilmez.

Log Request

İşaretliyse reuest bilgileri loglanır, işaretli değilse loglanmaz.

Log Response

İşaretliyse log response bilgileri loglanır, işaretli değilse loglanmaz.

Hataları Bildir

İşaretliyse hatalar bildirilir, işaretli değilse hatalar bildirilmez.

Bildirim(To)

Bildirimin gönderileceği to da ki kişi seçilir.

Bildirim(Bcc)

Bildirimin gönderileceği bcc de ki kişi seçilir.

Bildirim(Cc)

Bildirimin gönderileceği cc de ki kişi seçilir.

Kaydet

Kayıt kaydedilir.

Tazele

Ekrandaki bilgiler yenilenir.