Banka şubeleri ekranında ERP’de bulunan banka şubeleri yer alır. Banka şubelerinin bankalar ile bağlantıları banka şubeleri ekranından yönetilir. Kullanıcı manuel olarak sisteme banka şubeleri bilgisi eklemek istediğinde “Banka Şubeleri” ekranında yer alan “Yeni” butonuna tıklayarak tanımı gerçekleştirebilir.  Oluşturulan yeni banka şube kayıtları listede listelenir. Banka şubeleri ekranı üzerinde arama yapılır, veriler Excel'e aktarılır, kayıt kullanıcılara atanır ve kayıt silinir. Girişi yapılan kayıt pasife çekilebilir.

Banka şubeleri kayıt ekranında yer alan alanlar şunlardır:

Alan

Açıklama

Banka

Banka bilgisidir. Banka listesinden banka seçilir.

Şube Adı

Şube adı bilgisidir.

Firma

Firma bilgisidir.

Açıklama

Açıklama bilgisidir.

Şube No

Şube no bilgisidir.

Durum

Durum bilgisidir. Aktif pasiflik durumu seçilir.

Kaydet

Kayıt kaydedilir.

Tazele

Ekrandaki bilgiler yenilenir.