Diva 2022.R15 sürümünde yer alan yenilikler şunlardır:

Sürümde Yer Alan Yenilikler

Sıra No Tanım Açıklama
1 Satış Fiyat Tiplerinin Depolar ile ilişkilendirilmesinin sağlanması

Satış Fiyat Tiplerinin Depolar ile ilişkilendirilmesi sağlanmıştır.

2 Dijital Garanti Belgesi entegrasyonunun devreye alınmasının sağlanması

Garanti belgelerinin dijital olarak üretilerek müşteriye istenilen kanallardan gönderilebilmesi sağlanmıştır.

3 Dijital Garanti Belgesi Ekranının oluşturulmasının sağlanması

Sistem - Eksta Hizmet Uygulamaları altında Dijital Garanti Belgesi ekranı oluşturulmuştur.

4 Sıfır Fiyatlı Ürün Raporunun revize edilmesinin sağlanması

Sıfır Fiyatlı Ürün Raporunun 0 TL fiyatlı ürünleri de kapsayacak şekilde revize edilmesi sağlanmıştır.

5 Bakım Onarım Formlarında statü değişikliğinin sağlanması

Agora entegrasyonu; WOR tipli garanti dahili servis formlarının durum sorgulamalarında 702 statüsü için durum bilgisi değişikliği uygulanacak hale getirilmiştir.

6 Şube Fiyat Tipleri Giriş ekranında şubelerin isme göre sıralı gelmesinin sağlanması

Şube Fiyat Tipleri Giriş ekranında, şubelerin isme göre sıralı gelmesi sağlanmıştır.

7 CAPTCHA sisteminin aktif edilmesinin sağlanması

Diva' ya 10 kere yanlış şifre girildiğinde resim olarak ekrana gelen CAPTCHA sisteminin, 3 kere yanlış girişten sonra aktif edilmesi sağlanmıştır.

8 Kredi kontrol limit düzenlenmesinin sağlanması

Kredi kontrol limit düzenlenmesinin yapılması sağlanmıştır.

9 E2E CreateOrder servisine belge numarasının gönderilmesinin sağlanması

E2E CreateOrder web servisinde; hemen teslim, ileri teslim ve transfer talep tiplerindeki gönderimlere BelgeNo (FaturaNo) bilgisinin eklenmesi sağlanmıştır.

10 Pazaryeri satışlarının belirlenmesinin sağlanması

Yeni bir parametre tanımlanarak; POS Satış Faturası ekranında Satış Kanalı seçilebilmesi sağlanmıştır.

11 Diva - Tiger/Go3 entegrasyonu rezerve stok aktarımında iptal kayıtların kontrolünün sağlanması

Rezerve stok aktarımında iptal edilen kayıtlar için, ilgili tabloda talep edilen alanın update edilmesi sağlanmıştır.

12 e-Ticaret siparişlerinin otomatik faturalama sürecinde revizyon sağlanması

Job ile otomatik faturası kesilecek olan e-Ticaret siparişlerinin rezerveli olarak çalışması sağlanmıştır.

13 Sayım Sonuçları Raporunun düzenlenmesinin sağlanması

Sayım Sonuçları ekranında yer alan Sayım Sonuçları Raporunun Excel formatı düzenlenmiştir.

Sürümde Yer Alan İyileştirmeler

Sıra No Tanım Açıklama
1 Arka Plan Rapor İzleme ekran yetkisinin tanımlanabilmesinin sağlanması

Arka Plan Rapor İzleme Ekranının yetkilendirme ekranına yansıması sağlanmıştır.

2 Personel Satış parametreleri aktif olduğunda fiyat tipinin değiştirilebilmesinin sağlanması

Personel Satış parametreleri aktif edildiğinde ve POS Satış Faturası ekranında Personel Satışı işaretlendiğinde Fiyat Tipi Kodu alanının pasif gelmesi sağlanmıştır.

3 POS Satış Faturası ekranında Kasa Fişi seçildiğinde Gönderim Şekli alanının kontrol edilmesinin sağlanması

POS Satış Faturası ekranında Kasa Fişi seçimi yapıldığında Gönderim Şekli alanının pasif olması sağlanmıştır.

4 e-Faturaların anlık gönderiminin sağlanabilmesi

e-Fatura; taxfree özelliği taşımıyorsa taslak oluşturma işleminde taxfree kontrolü kaldırılarak anlık gönderimin yapılabilmesi sağlanmıştır.

5 AHB Raporunda Teslim Depo alanının seçilebilmesinin sağlanması

Satış Raporları - AHB Raporunun Teslimat Deposu alanı düzenlenerek raporun alınması sağlanmıştır.

6 BOF ekranına satış tarihi zorunluluğunun getirilmesinin sağlanması

Bakım Onarım Formunda; garanti dahili işlemlerde kayıt sırasında satış tarihi zorunluluğu getirilmiştir.

7 Satınalma Faturası ekranında Tedarikçi Faturaları butonuna tıklandığında alınan uyarının giderilmesinin sağlanması

Satınalma Faturası ekranında Tedarikçi Faturaları butonuna tıklandığında işlem yapılabilmesi sağlanmıştır.

8 Online siparişe istinaden oluşan belgeye ait Nakliye ve Montaj çağrısının açılabilmesinin sağlanması

Nakliye ve Montaj Çağrısı Açma ekranında, online sipariş kayıtları için iade kolonu fonksiyonu gözardı edilerek sorun çözülmüştür.

9 Lojistik firmanın belge aktarımının sağlanması

Daha önce gönderilmiş ve başarılı olarak işlem yapılmış bir sevk numarası tekrar gönderildiğinde, servis sonucunun başarılı olarak dönmesi sağlanmıştır.

10 Stok Aktarma ekranında alınan hatanın giderilmesinin sağlanması

Stok Aktarma ekranında boşluk karakterli stokların sistemde işlenmesi sağlanmıştır.

11 Diva Gateway servisinde ProductGroup01Persist metotunda mükerrer uyarısının giderilmesinin sağlanması

ProductGroup01Persist methodunda tanımlanan grup koduna göre update işleminin de yapılması sağlanarak sorun giderilmiştir.

12 Siparişten yükleyerek oluşturulan faturalarda matbu fatura numara zorunluluk parametresinin çalışmasının sağlanması

GİB Fatura Tipi değeri atanmayan siparişlerin kontrole takılmaması için boş veya sıfır olması sağlanarak sorun giderilmiştir.

13 Cari Hesap Girişi ekranında hatalı mail adresi girişi sonrası alınan uyarıya ait açılır pencerenin kapatılmasının sağlanması

Cari Hesap Girişi ekranında hatalı mail adresi girişi sonrası alınan uyarıya ait açılır pencerenin kapatılarak işleme devam edilmesi sağlanmıştır.

14 AHB ekranında Garanti Aktivasyonu butonuna tıklandığında alınan uyarının giderilmesinin sağlanması

Ad Soyad bilgisini; CRM servisi 40 karakter olarak kabul ettiğinden ilgili alanın en fazla 40 karakter olarak gönderilmesi sağlanmıştır.  

15 BOF ekranında İşçilik Fiyatı Form Durumu değiştirildiğinde fiyat bilgisinin sıfırlanmamasının sağlanması

Bakım Onarım Durumu değiştirildiğinde işçilik fiyatının değişmesinin parametrik olması için çalışma yapılmıştır.