You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Kullanıcılar tanımlandıktan sonra müşterinin organizasyon yapısına göre kullanıcıların hangi departmanda çalıştıkları belirtilmelidir. Bu sınıflandırma ile Görev ve Destek Kayıtları bir departmana atanarak departmanda çalışan bütün kullanıcılara bildirim gönderilir.

Tanımlar>Diğer>Kullanıcı Departmanları

Bu bölümde departman tanımlaması yapılmalıdır. Açılan ekranda departmanlar tanımlanmalı ve bu departman dahilinde çalışan kullanıcılar ile bağlantı kurulmalıdır.

Öncelikle kullanıcı departmanının adı belirtilmelidir.



Kullanıcılar kısmında yer alan butonu seçildikten sonra, bu departmanda görev alan kullanıcılar ile bağlantı kurulabilmesi için ilgili kullanıcılar tek tek seçilmelidir.





Bu işlem, departmanda faaliyet gösteren bütün kullanıcılar için tekrarlanmalıdır.

İşlem sonucunda aşağıdaki gibi bağlantı kurulan bütün kullanıcılar sıralanır.

Sayfanın sağ üst kısmında yer alan kaydetme seçenekleriyle departman tanımı ve kullanıcı bağlantıları yapılır.



Departmandan ayrılan bir kullanıcı olması veya yapılan hatanın düzeltilmesi; departman ile kullanıcı bağlantısının kaldırılması ve değişiklikten sonra departmanın son halinin tekrar kaydedilmesiyle mümkündür.