You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Kurumsal şirketlerde aynı doküman üzerinde birden çok kullanıcının ve birimin ortak çalışması doküman yönetiminin temel ihtiyaçlarından biridir. Logo Doküman Yönetimi Servisi'nde ortak çalışma ve dokümanların arşivlenmesi için kullanıcıların yetkileri dahilinde erişebildiği "Çalışma Alanları" yapısı sunulmuştur. Şirket hesabı içinde istenildiği kadar çalışma alanı oluşturulabilir. Her çalışma alanının en az bir adet yöneticisi bulunmaktadır. Çalışma alanı yöneticileri, şirket/kurum yöneticileri veya bilgi işlem yöneticisinden farklı olabilir. Teknik olarak her kullanıcının çalışma alanı yöneticisi olabilmesi mümkündür. Çalışma alanı yöneticisi, çalışma alanlarına istedikleri kullanıcı veya kullanıcı gruplarını farklı yetkiler ile dahil edebilirler. Yetkili kullanıcılar, çalışma alanlarını görebilir ve yetkileri dahilinde dosya/klasör işlemlerini yapabilirler.  Bu özellikleri ile çalışma alanlarını iç ağlarda bulunan paylaşılan klasörlere veya sürücülere benzetebiliriz. 


Çalışma alanına erişim


TO DO



Çalışma alanında bulunan dosya veya klasörleri listeleme


TO DO



Çalışma alanında bulunan dosya veya klasörler arasında gezinti


TO DO



Çalışma alanında bulunan dosyaları görüntüleme/önizleme


TO DO



Çalışma alanında dosya veya klasör oluşturma

Kullanıcılar, Dosyalarım alanı içinde dosya veya klasör oluşturabilir. Detaylar "Dosya veya Klasör Oluşturma" başlığında anlatılmıştır.


Çalışma alanına dosya veya klasör yükleme 

Kullanıcılar, Dosyalarım alanı içine kendi bilgisayalarında bulunan dosya veya klasörü yükleyebilir.Detaylar "Dosya veya Klasör Yükleme" başlığında anlatılmıştır.


Dosyalarım alanı içinde dosya veya klasör arama işlemi

Dosyalarım içinde bulunan arama çubuğu ile dosyalarım arasında bulunanan dosya ve klasörler kolayca aranabilir. Detaylar "Arama Özellikleri" başlığında anlatılmıştır.