You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »


Kullanıcı bu bölümde açık pozisyonlar için uygun görülen adaylarla görüşme ayarlar, görüşme bilgilerini detaylı bir şekilde kaydeder ve görüşmeler üzerinde değişiklik yapabilir.

Kullanıcı bu bölümde adaylarla yapılmış olan, iptal edilen ya da beklemede olan görüşmeleri görüntüler.
Kullanıcı "Değiştir" ile tanımlı görüşmeler üzerinde değişiklik yapabilir veya "Sil" ile tanımlı görüşmeleri silebilir.
Kullanıcı karşısına çıkan bu ekranda Görüşme Tarihi, Görüşme Başlama Saati, Görüşme Bitiş Saati, Görüşme Şekli, Görüşme Yeri, Görüşme Durumu bilgileri görünür.
Yeni Görüşme Ekleme
Kullanıcı "Yeni Ekle" butonu ile yeni bir görüşme bilgisi girebilir.

Kullanıcı yukardaki resimde de görüldüğü gibi ilgili sahaları doldurur.
Özgeçmiş: Kullanıcı görüşme yapacağı adayın özgeçmişini seçer. Kullanıcı butonu ile özgeçmiş seçimi yapabilir (Bu alanın doldurulması zorunludur).
İş İlanı: Görüşmenin yapılacağı ilgili ilan bu kısımda seçilir.
Kullanıcı İş İlanı sahasında İlan kodlarına göre seçim yaptıktan sonra butonuna tıkladığında seçmiş olduğu İlan kodu ile ilgili detayları görebilir.
Aşağıdaki örnekte, kullanıcı butonuna tıkladıktan sonra İlan detay ekranı görüntülenmektedir.
Kullanıcı İlan Kodu, İlan Tipi, İlan Grubu, Aktif, Ülke, Şehir, Departman, Pozisyon, Bölüm, Birim, Ana Bölge, Alt Bölge, Derece, Cinsiyet bilgilerini görebilir. Ayrıca İlan İçin Düşünülen Aday Sayısı, Engelli İlanı, İş Tanımı ve Mesleki Nitelikler sahalarındaki bilgileri de görebilir.
Kullanıcı bu sahalarda değişiklik yapabilir yazılmış yazıları değiştirebilir. Kullanıcı ayrıca yayın sekmesinden de yayın organı ve yayın süresi bilgileri değiştirilebilir.

Görüşme Başlangıç Tarihi: Kullanıcı görüşme başlangıç tarihini ve o tarihteki randevu saatini bu bölümde belirler (Bu alanın doldurulması zorunludur).
Bu bölümde eklenen bilgi, Takvim bölümünde de görünecektir. Böylelikle aynı saatte herhangi bir etkinlik ya da görüşmenin çakışması önlenir.
Süre: Görüşme süresi dakika cinsinden kaydedilir.
Görüşme Şekli: Kullanıcı adayla yapacağını görüşmeyi görüntülü/sesli/yüz yüze seçeneklerinden biri olarak belirleyebilir.
Görüşme Yeri: Kullanıcı görüşme yapılacak yerin adını yazar.
Görüşme Öncesi Notlar: Kullanıcının adayla ilgili önemli olabileceğini düşündüğü bilgileri yazar.
Görüşme Davet Maili: Adaylara gönderilen görüşme davet mailinin durumu hakkında bilgi verilir.
Görüşme Durumu: Kullanıcının görüşme durumunda Bekliyor/ Görüşüldü/ İptal Edildi seçeneklerine göre ekran görüntüsü değişmektedir. Bu seçenek sonrası ek olarak kullanıcının görüşme esnasında aldığı notları kaydedeceği Görüşme Notları sahası ve ekranın sağ üst kısmında Görüşme Detayları gösterilir. Kullanıcı Görüşme Durumu nda İptal Edildi seçeneğini seçmişse ekranda bulunan İptal Nedeni sahasını kullanabilir.
Kullanıcı yukarda belirtilen görüşme ile ilgili sahaları doldurduktan sonra "Kaydet" butonunu tıkladığında adayla görüşme işlemi kaydedilmiş olur. Kaydetme işleminden sonra ekran görüntüsü aşağıdaki gibi değişir. Kaydetme işleminden sonra katılımcılar sekmesi oluşur.
Ekranın sağ tarafında bulunan aşağıdaki resimde de belirtilen Görüşme Detayları başlığı altında yapılan son değişikliklerin genel kısa bir özeti gösterilir. İlgili adayın daha önce başvurduğu İlanlar ve diğer aktiviteleri tarihe göre sıralı şekilde getirilmektedir.

Kullanıcı kaydetme işlemi sonrasında çıkan ekranda;

  • butonu ile yeni bir görüşme ekleme işlemi başlatabilir.
  • butonu ile kaydettiği görüşmeye bağlı yeni bir görüşme ekleyebilir.

Böylelikle adayla yapılan mülakat aşamalarını kaydedip görüşme geçmişi oluşturabilir. Kullanıcı bağlı görüşmeler de yeni katılımcılar ekleyebildiği gibi var olan katılımcıları da seçip silebilir.

  • butonu ile görüşme saatini ve gününü ayarlamadan önce çakışma olmaması için kontrol edebilir.


  • butonu ile adaya görüşme davet maili yollanır.


Kullanıcı görüşme esnasında bulunması istediği başka bir katılımcıyı katılımcılar sekmesinden davet edebilir. Ekranda daha önce eklenmiş katılımcıların listesi görünür.

  • Kullanıcı "Yeni Ekle" butonu ile çalışan içinden yeni katılımcılar ekleyebilir. Kullanıcı butona tıkladıktan sonra aşağıdaki resimdeki pencereden ekleyeceği katılımcıları seçer. Kullanıcı böylelikle katılımcılar listesini genişletebilir.

Kullanıcı var olan katılımcılar içinden "Sil" butonu ile bazı katılımcıları silebilir.

  • Kullanıcı "Tüm katılımcılara davet gönder" butonu ile katılımcılar listesinde görünen herkese yapılacak görüşme için davet gönderir.


  • Kullanıcı "Seçilenlere Davet Gönder" butonu ile belli kişilere yapılacak görüşme için davet gönderir. Bu işlem için kullanıcı katılımcılar listesinde bulunan kişilerin olduğu satırda bulunan onay kutucuğuna tıklamalıdır. Kullanıcı butona tıkladıktan sonra değişen onay kutucuğuyla o satırdaki katılımcıyı seçmiş olur. Kullanıcı bu şekilde belli kişiler için bu butona tıkladıktan sonra "Seçilenlere Davet Gönder" butonunu tıklarsa belli bir kesimi seçmiş olur.