You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler menüsü altında yer alan Destek Kayıtları ekranındaki Yeni Destek Kaydı seçeneğine tıklanır.

Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.


Firma
FirmaDestek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir.
Kişi

Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.

Temel Bilgi
Destek IDDestek ID numarası otomatik olarak üretilir.
Ana Destek ID
TanımDestek kaydının tanımı yazılır.
TarihDestek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş TarihiDestek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.
Tamamlama TarihiDestek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.



Kategori
Ana Kategori

Destek kaydının ana kategorisi seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir ana kategori tanımı oluşturmak için Ana Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen ana kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Logo CRM'de destek kayıtları için ana kategoriler, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Ana Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Ana Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Ana Kategorileri ekranında da listelenir.

Alt Kategori

Destek kaydının alt kategorisi seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir alt kategori tanımı oluşturmak için Alt Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen alt kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Logo CRM'de destek kayıtları için alt kategoriler, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Alt Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Alt Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Alt Kategorileri ekranında da listelenir.

Tür

Destek kaydının türü seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir tür tanımı oluşturmak için Tür alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Logo CRM'de destek kayıtları için tür tanımları, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilir.

Atama / Durum
















Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Ana Kategori:Destek kaydının ana kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Alt Kategori: Destek kaydının alt kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Tür: Destek kaydının türü seçilir.




Atanan:Destek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan Departman:Destet kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum:Destek kaydı durumu belirlenir.(Örn:devam ediyor,tamamlandı )
Notlar:Destek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
Öncelik: Destek kaydının önem derecesi belirlenir.
Etiketler: Arama yapıldığında bu destek kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen destek kartının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Destek kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Destek kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.