You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler menüsü altında yer alan Destek Kayıtları ekranındaki Yeni Destek Kaydı seçeneğine tıklanır.

Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.


Firma
FirmaDestek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir.
Kişi

Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.

Temel Bilgi
Destek IDDestek ID numarası otomatik olarak üretilir.
Ana Destek ID
TanımDestek kaydının tanımı yazılır.
TarihDestek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş TarihiDestek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.
Tamamlama TarihiDestek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.



Kategori






Atama / Durum
















Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Ana Kategori:Destek kaydının ana kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Alt Kategori: Destek kaydının alt kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Tür: Destek kaydının türü seçilir.




Atanan:Destek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan Departman:Destet kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum:Destek kaydı durumu belirlenir.(Örn:devam ediyor,tamamlandı )
Notlar:Destek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
Öncelik: Destek kaydının önem derecesi belirlenir.
Etiketler: Arama yapıldığında bu destek kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen destek kartının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Destek kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Destek kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.