Amaç
Rota planlamayı mobil uygulama üzerinden takibin sağlanması
Bilgilendirme
Rota planlama sadece Logo CRM Enterprise pakette yer almaktadır.
1- Ana sayfa - Özet Bilgilerinde Bugün ki Rotalarımın Gösterimi
Ana sayfa üzerindeki kısa yol üzerinden ilgili gün için atanmış rota bilgisini görülür.
İlgili API | GET /api/v1.0/userSummary ucundan görüntülenir.
2- Rota Menüsünün Görüntülenmesi ve Kayıt Eklenmesi
1.Rota Menü Ekranın Görüntülenmesi
Mobil uygulamanın sol menü ağacı tıklandığında rotalar menüsü tıklanır.
2. Rota Liste Ekranı
Menü üzerinde rota tıklanır ve liste ekranı görüntülenir. Liste ekranında rota durum bilgisi, rota başlangıç ve bitiş tarihleri, rotanın yüzdelik bilgisi, açıklama ve atanan kullanıcı bilgisi görüntülenir.
GET /api/v1.0/routes uç bilgisi
3. Rota Detay Ekranı
Yeni Bir Rota Oluşturma;
butonu tıklanır ve yeni bir rota oluşturulur. Rota oluşturma için alanlar görüntülenir. Rota alanları üzerinde validasyon bulunmaktadır. Zorunlu alanlar boş geçildiğinde kayıt sonucu uyarısı alınır.
Atanan Rota Üzerinden İşlem Yapma;
Rota liste ekranındaki ilgili rotanın üzerine tıklanır veya liste ekranındaki tıklanarak rota grubu düzenle, rota grubu durumunu değiştir, rota öğelerini düzenle veya rota grubunu sil görüntülenir.