You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Teknik Servis Kullanıcısı Destek Kayıt Kullanımı

Teknik servis kullanıcısı kendine atanan kaydın durumunu değiştirir. Destek kaydın durumunu "E-posta dinleme" den "Başlangıç" veya "Devam ediyor" olarak seçer.

 Teknik Servis Kullanıcısı

İlişkili kayıtlara tıklar ve e-posta tabındaki gelen mail bilgisine ulaşır.

 İlişkili Kayıtlar | E-postalar

E-posta yanıtlama işlemi ile birlikte manuel yanıtlama işlemi yapar. Müşterisinden randevu işlemini tamamlar.

 E-posta Yanıtlama

Destek Mail Şablon Oluşturma

Teknik Servis kullanıcısı e-posta yanıtlama butonuna tıkladıktan sonra e-posta şablonu oluştur seçimini sağlar.

 E-Posta Şablon Seçimi

e-Posta şablon seçimi daha önceden oluşturulmadıysa (plus) butonu tıklanır ve şablon oluşturulur.

 e-Posta Şablon Oluşturma

Son aşamada teknik servis kullanıcısı "Gönder" butonu tıklanır ve e-posta gönderimi sağlanır.

 e-Posta Gönderimi