You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 30 Next »



Amaç

Mobil uygulamadan desteklenen iş nesnelerinden (firmalar, destek kayıtları, aktiviteler ve teklifler) kayıt oluşturulur ve enlem, boylam değerlerini ilgili kaydın “Kaydet” butonuna basılmasıyla birlikte sunucu üzerinde saklanır. Logo CRM web arayüzünde Firmalar, destek kayıtları, aktiviteler ve teklifler menüsü için oluşturulan kayıtlar işlemler  → işlem lokasyonu ile harita üzerinde gösterilir.

Kullanımı

Logo CRM Mobil uygulamaya giriş sağlanır ve yukarıda belirtilen iş nesnelerinden kayıt oluşturulur. Örneğin aktivite kaydı için firma kartı seçilir ve firma kartına ait adres bilgisi görüntülenir. Aktivite alanları doldurulur ve kaydedilir.

Logo CRM Mobil Uygulamada Aktivite Kaydı Oluşturma.mp4

Bilgilendirme

Teklifler iş nesneleri için geliştirme devam etmektedir. FirmalarAktiviteler ve Destek Kayıtları iş nesnelerinde işlem lokasyonu özelliği kullanılmaktadır.

Firmalar

Firmalar | Lokasyon Bilgisinin Harita Üzerinden Görüntülenmesi

Logo CRM Mobil uygulamasından eklenen kayıt, Logo CRM Web →Firmalar liste veya detay ekranında bulunan İşlemler → İşlem Lokasyonu seçimi yapılarak tıklanır.

Firma kayıtları detay kaydına içerisinde firma, firma adresi, iletişim bilgileri ve web, e-posta bilgileri harita üzerinden lokasyon açıklaması olarak gösterilir.

Aktiviteler

Aktiviteler | Lokasyon Bilgisinin Harita Üzerinden Görüntülenmesi

Logo CRM Mobil uygulamasından eklenen kayıt, Logo CRM Web → seçilen aktivite kaydının işlemler butonu altında > "İşlem Lokasyonu" menüsü seçimi ile o kayda ait lokasyon adımları (kayıt + giriş + çıkış bilgileri) görülebilmesi sağlanmıştır.

Kullanım

Aktivite menüsü tıklanır ve herhangi bir aktivite kaydı seçilir. Üst çubukta bulunan "İşlemler" butonu altından "İşlem Lokasyonu" menü öğesine tıklanır. 

Seçilen firmaya göre girilen aktivite kayıt bilgisinin harita üzerinden lokasyonu görüntülenir. 

 Harita Lokasyon Görünümü

Aktivite İşlem Lokasyonu | Harita altında Liste (grid) gösterimi

Aktivite işlem lokasyonu ekranı harita altında ilgili kayıtların liste (grid) ile gösterilmesi sağlanıştır. 

Tablo Kolonları:

  • Kayıt Türü : İş nesnesi bilgisini gösterir.
  • Kayıt Başlığı: İş nesnenin ID bilgisini gösterir.
  • Kayıt Açıklaması: Aktivite iş nesnenin tanım alan bilgisi gösterir.
  • Firma: Aktivite firma bilgisini gösterir.
  • İşlem Türü: Kayıt eklenirken "Ekleme" bilgisini gösterir. Check-in ve check-out işlemi ile birlikte giriş-çıkış bilgisini gösterir.
  • Harcanan Zaman: Giriş ve çıkış süre bilgisini gösterir.
  • İşlem Yapan: Kaydı oluşturan kullanıcı bilgisini gösterir.
  • İşlem Tarihi: Liste ekranındaki işlem türü bilgisine göre kayıt tarihi oluşturur.
 Harita Lokasyon Liste Detay Görünümü







Destek Kayıtları

Destek Kayıtları | Lokasyon Bilgisinin Harita Üzerinden Görüntülenmesi

Logo CRM Mobil uygulamasından eklenen kayıt, Logo CRM Web → Destek kayıtları liste veya detay ekranında bulunan İşlemler → İşlem Lokasyonu seçimi yapılarak tıklanır.

Destek kayıtları detay kaydına içerisinde firma, firma adresi, kategori bilgileri ve tanım bilgisi harita üzerinden lokasyon açıklaması olarak gösterilir.

Bilgilendirme

Firmanın adres bilgisi içerisinde harita bağlantısı yoksa veya adres bilgisi eksik doldurulduysa, İşlemler menü altından işlem lokasyonuna tıklandığında pinleme (işaretleme) işlemi yapılmaz.

Kullanıcı Erişim Hakları

İşlem Lokasyonuna Erişebilecek Kullanıcıların, Kullanıcı Erişim Haklar Menüsünden Kontrol Edilmesi

İşlem lokasyonuna erişebilecek kullanıcıların Kullanıcı Erişim Hakları menüsünden kontrol edilmesi sağlanmıştır. 

Kullanımı
Tanımlar > Güvenlik > Kullanıcı Erişim Hakları menüsünü açılır. İşlem lokasyon özelliğinin görüntülenmesi istenilen kullanıcı seçilir. Destek kayıtları, teklifler, aktiviteler, firmalar iş nesnelerinin işlem lokasyon görüntülenmesi ve işlem lokasyon butonun görüntülenmesinin izin durumu ayarlanır.