Amaç
Teklif kaydının satış (sipariş, irsaliye ve teklif) olarak ERP uygulamasına aktarılabilmesi
Kullanım
Teklif > Durum Değiştir > Satış işlemi sonrası ERP entegreli olarak kayıt atılabilmesinin desteklenmesi sağlanmıştır.
- Logo CRM mobil üzerinden teklifleri görüntülenir. Var olan veya yeni bir teklif kaydı açılır. Teklifi ERP' ye aktarmak için butonuna tıklanır.
- Açılan liste ekranından "Durum Değiştir" butonuna tıklanır. Durum seçenekleri ekranını görüntülenir.
- "Satış" butonuna tıklanır Teklifin aktarım türü seçim ekranını görüntülenir.
- "ERP uygulamasına sipariş olarak gönder." butonuna tıklanır. Tarihçe ekranını görülür.
- Tarihçe bilgisini görüntülendikten sonra "Kaydet" butonuna tıklanır. Seçilen teklif sipariş olarak ERP 'ye aktarılır. Teklifin durumunu ise "Satış" olarak güncellenir. Teklifin aktarıldığına dair bilgilendirme mesajı görüntülenir.
Satış İptal Durumu
Bilgilendirme
Teklif kaydının durumunu ERP' den geri almak için ilgili teklif tıklanır ve
Durum Değiştir" tıklanır. Daha sonra satış iptal ve devam ediyor sırasıyla tıklanır.API
- "Satış" butonuna tıkladığında GET/api/v1.0/proposals/getProposalInfo ucu çağrılır.
- API ucu için POST/api/v1.0/proposals/exportProposal/{proposalOid}/{exportAs} kullanılır. Api ucuna sessionId, proposalOid ve exportAs (belge tipi) bilgisinin gönderilir.
- exportAs
- Entegrasyon yapma = 0
- Sipariş = 1
- İrsaliye = 2
- Teklif = 3
Uygulama
Teklif Kaydının Sipariş Olarak ERP 'ye Aktarım Videosu