Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 6: Açılışta oturum oluşturma hatası nasıl giderilir?

Logo CRM kullanıcı girişinden sonra ekranınıza "oturum oluşma hatası uyarısı" geldiğinde aşağıdaki adımları izlemeniz gerekir.

1. Entegrasyon seti aktif olmadığında alınan bir uyarı mesajıdır.

Image Modified

2.Hizmetler ekranından Logo Object Service uygulamasının çalışır durumda olup olmadığı kontrol edilmelidir. Eğer çalışmıyorsa, Hizmeti başlat yapılmalıdır.

Image Modified

3. Logo Object Servis ayarları kontrol edilmelidir. Uygulama mutlaka yönetici olarak çalıştırılmalıdır. Eğer daha önce Object Servis ayarı yapılmadıysa veya Object Servis güncellenecekse, ERP uygulamasının kurulu olduğu dizindeki REGISTER.bat dosyaları yönetici olarak çalıştırılmalı ve güncellenecek Object Servis dosyası yeniden oluşturulmalıdır.

4. ERP Uygulamasının kurulu olduğu dizinin altındaki LogoObjectService klasörü içerisindeki LogoObjectservice.exe yönetici olarak çalıştırılmalıdır. ERP kullanıcı adı, şifre ve firma bilgisi girilmelidir.

Image Modified

5. Object servis ayarları aşağıdaki gibi olmalıdır. Security Code alanı ile CRM'de tanımlanan entegrasyon setindeki ERP Güvenlik Kodu alanı aynı olmalıdır.

Image Modified

Image Modified

Expand
titleSoru 7: Farklı bir alandaki veriyi değer atama yapacağımız alana yazdırabilir miyiz?

Evet yapılır. Ön değer tanımlama özelliğini kullanarak, farklı bir alandaki veriyi değer atma yapacağınız alana aktarımı sağlanır. Detaylı bilgi için ön değer tanımla doküman örnek 5'i  inceleyebilirsiniz.