Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 3: Could not get rest license server values uyarısı nasıl giderilir ?

Logo CRM ' e kullanıcınız ile giriş sağladığınız zaman "could not get rest license server values" uyarı oluşur.

 Alınan uyarının nedeni, Lisans servisi ile ilgili bir sorun olması ve lisans bilgilerinin alınamamasıdır.

Çözüm;
Windows Hizmetler, Logo CRM License Service yeniden başlatılmalıdır. Eğer lisans servis başlatılmazsa FTP üzerinden hizmetler üzerindeki sürüm bilginize göre lisans yenileme yapılır.

Tip
titleBilgilendirme

Lisans yenilemede uyarı alınırsa, lisans desteğe ulaşılmalıdır. Lisans servisi aktif bir şekilde çalıştırıldığında, sorun çözülecektir.


Expand
titleSoru 4: Giriş esnasında 403.14 IIS uyarısı nasıl giderilir?

Image Added

http://bilgisayaradi/LOGOCRM şeklinde giriş yapıldığında 403.14 uyarısı, IIS üzerinden default.aspx sayfası varsayılan belge olarak eklenmediği için gelmektedir. Bu uyarı geldiğinde http://bilgisayaradi/LOGOCRM/Default.aspx yazarsanız çalışacaktır. Fakat default.aspx yazmadan da giriş yapabilmek için Internet Information Services (IIS) Yöneticisi üzerinde değişiklikler yapmanız gerekmektedir.

Çözüm;

Sol menüden DefaultWebSite altından LOGOCRM seçilir, sağ taraftan ise Varsayılan Belge (Default Document) çift tıklatılarak, Varsayılan belge sayfa penceresi açılır.

Image Added

Açılan pencerede boş bir alanda sağ tıklayın, Ekle seçmelisiniz.

Image Added

 Açılan pencerede Default.aspx yazılır ve Tamam butonuna basılır. Eğer eklenen Default.aspx en üst kısımda değilse, sağ tıklatılarak Yukarı Taşı seçilerek en üste alınır.

Image Added

 Bu şekilde tanımlamalar yapıldıktan sonra http://bilgisayaradi/LOGOCRM olarak giriş yaptığınızda, sistem http://bilgisayaradi/LOGOCRM/default.aspx sayfasına yönlendirecektir.