Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
titleOtomatik Görev Tanımlama

Amaç

Bakım, kur güncelleme, e-posta dinleme, rapor oluşturma, ERP aktarım ve Gelişmiş bildirim gibi işlemlerin otomatik olarak belirlenen zaman planına göre arka planda çalışmasını sağlamaktır.

Otomatik görev tanımlama ekranının tasarlanması sağlanmıştır. Otomatik görev tanımlama ile görev tipi, görev adı, zamanlama, hatalı durum bilgilendirme, parametre ve bu özellik girişleri sağlandıktan sonra kaydetme işlemi ile BO (business object) nesnesinin kaydedilmesi ve arka planda işlemin başlatılması sağlanır.

Kullanım

Tanımlar → Otomatik Görevler →  liste ekranından "Yeni Görev" butonuna tıklanılır.

Expand
titleYeni Otomatik Görev Oluşturma

Tip
titleBilgilendirme

Otomatik Görev liste ekranında 2 adet görev tipi bakım olan görev oluşmaktadır. Bakım görevleri görev adı basit ve detaylı olarak ayrılır. Basit görev günlük, detaylı görev ise haftalık olarak çalışır. Detay bilgi için tıklayınız.

Yeni görev tanımlama ekranında 'Görev Tipi', 'Görev Adı', 'Zamanlama', 'Hatalı Durum Bilgilendirme' ve 'Parametre Ayarları' olmak üzere 5 alan görüntülenir.

Expand
titleOtomatik Görev Detay Ekranı

Görev Tipi' liste alanında yer alan "Kur Güncelleme", "Bakım" ve , "Rapor", "Gelişmiş Bildirim", "E-posta Dinleme" ve "Erp Aktarım" seçeneklerinden bulunur. Logo CRM üzerinden görev tipi seçeneğine göre otomatik görev oluşturulur. Kur güncelleme ve bakım görev tipi için detay bilgileri ayrı başlık altında görüntüleyebilirsiniz. 

Görev Adı' alanında metin gelecek şekilde görev ismi belirlenir. 'Zamanlama' alanında görevin hangi tarihlerde ve ne şekilde çalışacağını belirlenir. 'Hatalı Durum Bilgilendirme' alanında sistemde tanımlı kullanıcılar arasından seçim yapılır. 'Parametre Ayarları' alanında seçilen görev tipinin ayarları düzenlenir. Görevi aktif/pasif hale getirmek için seçim alanı kullanılır. 

Expand
titleGörev Oluşturma

...