Page History
...
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
Amaç Kullanım Tanımlar → Otomatik Görevler → liste ekranından "Yeni Görev" butonuna tıklanılır.
Yeni görev tanımlama ekranında 'Görev Tipi', 'Görev Adı', 'Zamanlama', 'Hatalı Durum Bilgilendirme' ve 'Parametre Ayarları' olmak üzere 5 alan görüntülenir.
Görev Tipi' liste alanında yer alan "Kur Güncelleme", "Bakım" ve , "Rapor", "Gelişmiş Bildirim", "E-posta Dinleme" ve "Erp Aktarım" seçeneklerinden bulunur. Logo CRM üzerinden görev tipi seçeneğine göre otomatik görev oluşturulur. Kur güncelleme ve bakım görev tipi için detay bilgileri ayrı başlık altında görüntüleyebilirsiniz. Görev Adı' alanında metin gelecek şekilde görev ismi belirlenir. 'Zamanlama' alanında görevin hangi tarihlerde ve ne şekilde çalışacağını belirlenir. 'Hatalı Durum Bilgilendirme' alanında sistemde tanımlı kullanıcılar arasından seçim yapılır. 'Parametre Ayarları' alanında seçilen görev tipinin ayarları düzenlenir. Görevi aktif/pasif hale getirmek için seçim alanı kullanılır.
|
...