Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
titleKullanımı ve Tanımlanması

Şifremi Unuttum Ayarı Nasıl Yapılır?

Tanımlar>Güvenlik >Kullanıcılar ekranında kullanıcının E-posta adresi girilmiş olmalıdır. 

Kullanıcı e-Postası tanımlandıktan sonra Logo CRM üzerinden Mail Gönderimi mail gönderimi için;

Tanımlar> e-Postalar>e-Posta Ayarları menüsünden Yeni e-Posta Ayarları butonuna basılarak kayıt oluştruluroluşturulur.

E-posta alanında, Sistem Yöneticisi belirlenmiş kullanıcının e-posta adresi girilir.

SSL ve Varsayılan aktif olarak işaretlenir.

Kullanıcı adı ve şifre alanında, Mail sunucusuna giriş yapılan bilgiler yazılmalıdır.

SMTP veya diğer seçeneklerden biri seçilir. Sunucu ise SMTP seçeneğine göre girilir.

E-Posta Ayarları ekranında girilen bilgilerin doğruluğu İşlemler menüsünde yer alan Test e-mail seçeneği ile kontrol edilir. Eğer e-posta ayarları doğru yapılmış ise, "Mail başarıyla gönderildi." mesajı ekrana gelir.


Mail şifresinin kontrolü için aşağıdaki servis sağlayıcı bilgileri kullanılabilir.

Firma

OFFICE 365

Smtp Sunucu

smtp.office365.com

Smtp Port

587

E-mail SSL

true

Tip
titleBilgilendirme

İşlemler menü başlığı altında bulunan "Test mail" gönderimi sağlarken hata alınırsa yapılması gerekenler;

  • Mail şifrenizi tekrardan kontrol etmeniz,
  • Sunucu bilgisini ve port bilgisini doğru girdiğinizden emin olmanız,
  • E-posta tipini SMTP seçip, Sunucu bilgisine exchange bilgisi girilmesi durumu,
  • SSL ve Varsayılan seçimlerin aktif olmasına dikkat edilmesi gerekir.

Hata Örnekleri;

  • E-posta şifresi değiştiği durumda

...