Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 1 : LogoFlow portal ya da tasarım aracı açılırken "Lisans bulunamadı" hatasını nasıl düzeltirim?

 Yanıt :  1. Lisans servisine erişim sorunu olmuş ve lisans alınmamış olabilir. Servislerden LogoFlow_LicenceService restart edilerek tekrar denenmelidir. LogoFlow'da dakikada bir lisans kontrolü yapılır, Restart sonrası 1 dakika içinde güncel lisans durumu alınacaktır.


Yanıt : 2 . Restart sonrası sorun çözülmez ise lisans dosya yolu kontrol edilmelidir. LogoFlow ayarlarında lisans servis klasör bilgisi boş veya yanlış olabilir.

Expand
titleSoru 2 : LogoFlow tasarım aracı veya portalda servis erişim hatası oluşmasını nasıl düzeltilir?









Yanıt :  1IIS Manager'dan servisin Application Pool'larının çalışır durumda olup olmadığı kontrol edilmelidir.


Yanıt : 2. Uygulamalar çalışır durumda ise LogoFlow kullanıcı giriş ekranından veya portalda Yönetici İşlemleri altında "Servis Listesi"'nden  servislerin çalışma durumuna ve "Tüm Hatalar"'a erişilerek hata tespiti yapılabilir.

 

 

               

...

Expand
titleSoru 15:Portalde Bekleyen İşler listesinde ki akış kolonlarına, form üzerindeki değişkenleri nasıl ekleyebilirim?


Yanıt : Akış üzerinde İşlemler→Akış Ayarları→Genel altında Bekleyen İşler listesinde gösterilecek değişkenler alanından form üzerinde ki üzerindeki istenen değişkenler eklenebilir.

Expand
titleSoru 16:Portala giriş yaparken çıkan "Appid(client_id) gereklidir" hatasını nasıl düzeltirim?


Yanıt : Url ‘ de silme ya da değiştirilme işlemi yapılmış olunabilirolabilir.Designer ekranından tekrar portala giriş yapılır.Konfigurasyonlarda herhangi bir değişiklik yapmaya gerek yoktur.

Expand
titleSoru 17: Portala giriş yaparken "Bu giriş bağlantısı için geçerlilik süresi dolmuş" uyarısını nasıl düzeltebilirim?


Yanıt : Delegasyon maillerinde Onay/Ret işlemlerinde direkt login linki için belirli bir süre bulunmaktadır. Bu süre dolduktan sonra maildeki link geçerliliğini yitirir. Bu süre, istek doğrultusunda, Ayarlar Kontrol paneldeki Sts Ayarlarında “Direkt Login link zaman aşımı” kısmından uzatılabilir.


Buna ek olarak, mailden onay/ret işlemlerinde şifre sorulması opsiyoneldir. Bunu da Bu işlemi LFLow ayarlarındaki “Mailden onayda şifre sorulsun mu?” özelliğinden yönetebilirsiniz.


IIS’ten aşağıdaki Application Pool’ların stop-start edilmesi gerekmektedir.

 

...