Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Akış Şablonu

Müşteri Şikayet formu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.

Expand
titleGörsel

Panel
borderStyledashed

Konfigurasyon

Mail Dinleme tipinde bir otomatik süreç tanımı yapılması gerekmektedir.

Takip Edilecek İşlem Adımları

1- Müşteri Şikayet Süreci designer üzerinden içeri aktarılmalıdır.

2- TalepNo sayacı oluşturulmalıdır. bknz. Mail DinlemeSayaç Tanımlama

3- Akıştaki formlara onay verecek kullanıcıların tanımlanması gerekmektedir. bknzForm Onay Yetkilendirmesi

Talep No alanı için “Sayaç Listesi” üzerinden yeni sayaç tanımı ve eşleştirilmesi yapılmalıdır.

Form görünüm üzerinden değişkenler salt okunur ve görünürlük özellikleri değiştirilebilir.

4- Akış kaydedilmelidir.

5- Mail Dinleme tipinde bir otomatik süreç tanımı yapılarak başlatılacak akış olarak Müşteri Şikayet Süreci seçilmelidir. bknzMail Dinleme

6-  Manuel ve mail üzerinden akış geliştirim modundayken testler gerçekleştirilmelidir.

6- Testler sonrasında canlı kullanıma alınacağı zaman yayınlama işlemi gerçekleştirilmelidir. bknz. Akış Yayınlama