Page History
...
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Akış ŞablonuMüşteri Şikayet formu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
KonfigurasyonMail Dinleme tipinde bir otomatik süreç tanımı yapılması gerekmektedir.Takip Edilecek İşlem Adımları1- Müşteri Şikayet Süreci designer üzerinden içeri aktarılmalıdır. 2- TalepNo sayacı oluşturulmalıdır. bknz. Mail DinlemeSayaç Tanımlama 3- Akıştaki formlara onay verecek kullanıcıların tanımlanması gerekmektedir. bknz. Form Onay Yetkilendirmesi Talep No alanı için “Sayaç Listesi” üzerinden yeni sayaç tanımı ve eşleştirilmesi yapılmalıdır. Form görünüm üzerinden değişkenler salt okunur ve görünürlük özellikleri değiştirilebilir. 4- Akış kaydedilmelidir. 5- Mail Dinleme tipinde bir otomatik süreç tanımı yapılarak başlatılacak akış olarak Müşteri Şikayet Süreci seçilmelidir. bknz. Mail Dinleme 6- Manuel ve mail üzerinden akış geliştirim modundayken testler gerçekleştirilmelidir. 6- Testler sonrasında canlı kullanıma alınacağı zaman yayınlama işlemi gerçekleştirilmelidir. bknz. Akış Yayınlama |