Page History
...
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
3- E-posta Dinleme | IMAP (Modern) Kimlik DoğrulamaOtomatik Görevler | E-posta dinleme ayarları IMAP (Modern) Kimlik doğrulama sağlanmıştır.
Sunucu türü IMAP (Modern) kimlik doğrulama seçeneği seçilir. IMAP (Modern) seçimi ile birlikte uygulama (istemci) kimlik ve dizin (kiracı) kimlik bilgileri ekrana gelir ve doldurulur. Alan bilgileri doldurulduktan sonra tamam butonu tıklanır.
IMAP (Modern) Kimlik Doğrulama Test ve Kaydetme İşlemi E-posta dinleme tipli otomatik görev tanımı, doğrulama tipi modern kimlik doğrulama olacak şekilde tanımlanır. Tamam ile otomatik görev tanımlanır. İşlemler → Doğrula ile test yapılır. Doğrulama başarılı ise 'Herhangi bir problem tespit edilemedi' uyarısı döner.
Eğer doğrulama başarısız ise; "E-posta servisine bağlanırken bir hata oluştu." bilgisi döner.
|
Panel | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4- E-Posta Dinleme | Destek Kaydı Oluşturulan E-postanınYanıtlarınınYanıtlarını İlgili Destek Kaydıyla İlişkilendirmeDestek Kaydı oluşturulan bir e-postanın yanıtları yeni destek kaydı olarak açılmaz, MessageId kontrol edilerek referans olarak bulunur ve ilgili destek kaydı ile ilişkilendirilmesi sağlanmıştır. Kullanımı Tanımlar → Otomatik Görevler → Görev tipi E-posta dinleme seçilir, Görev adı, zamanlama, hatalı kullanıcı alanları doldurulur ve parametre ekranı açılır.ayarlarını tanımlamak için butonuna tıklanır. Dinleme Ayarları sekmesinde yer alan alanları doldurur.
E-posta dinleme ayarı → işlem tabı altında "Destek Kaydı Oluşturulsun" ve "Yanıtlanan E-Posta İlişkilendirilsin" seçenekleri seçilir.
"Tamam" butonuna tıklanır ve ardından otomatik görevi kayıt edilir. Sistem, seçili tarihte otomatik görevi işleme alır ve filtreye uygun kayıtlar için e-posta dinleme işlemi yapar. Filtreye uygun e-postalar için destek kayıtları oluşturulur. Destek kaydı oluşturduğu e-postaya gelen yanıtları ilişkili kayıt olarak destek kaydı içerisine eklenir.
Destek Kaydı ilişkili e-postalar
|
Panel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5- ÇıktıOtomatik Görevler | E-posta dinleme özelliği için uygulama videoları;
2- E-posta dinleme | İşlem - Destek kaydı oluşturulsun
3- E-posta dinleme | İşlem - Destek kaydı oluşturulsun - kişi aktarılsın | yoksa oluşturulsun
4- E-posta dinleme | İşlem - Destek kaydı oluşturulsun - firma aktarılsın | domain eşleştirilsin
|
...