Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 41: Logo CRM uygulamasına login olduktan sonra kök öğesi eksik uyarısı alınması durumunda ne yapılmalıdır?

Müşteri özelinde port ya da domain kullanılıyor olabilir. Entegrasyon ayarlarınızdaki servis linkine ulaşabilir olmanız gerekmektedir. Entegrasyon setiniz üzerindeki servis linki, tarayıcı satırına yazılarak gidildiğinde, beyaz bir ekran gelmeli ya da hata kodu gelmemelidir.

http://localhost/LogoCrmIntegrator/logocrmIntegrator.dll aşağıda belirtilen değişiklikler yapılarak servis linkine erişebilir olunmalıdır.

  • Üst kısımda belirtilen servis linkinde,

Port yönlendirilmiş ise, localhost:PORT olmalıdır.  Internet Information Service (IIS) ekranında, Default Web Site sağ click yapılarak Bağlamaları Düzenle seçilmeli ve Site Bağlamaları tanımlanmalıdır.

Domain yönlendirilmiş ise, DOMAIN/logocrm.. Şeklinde olmalıdır.

Expand
titleSoru 42: Logo CRM Login Ekranında "Uygulamaya Giriş Sağlanamadı Hata : Kullanıcı Lisansı Yetersiz" uyarısı alınması durumunda ne yapılmalıdır?

1. aşama olarak; Lisans üzerinde tanımlı kullanıcı sayısından daha fazla kullanıcı eklendiğinde alınan hatadır. ST_User tablosundaki IsActive alanı true olan kullanıcı sayısının lisans üzerindeki kullanıcı sayısına eşit olması gerekmektedir.
2. aşama olarak; Sorunun devam etmesi halinde, ST_User tablosunda LOGO kullanıcısı dışındaki kullanıcılar için IsActive kolonu "0" olarak Update edilmelidir.
3. aşama olarak; Sorunun devam etmesi halinde, LOGO CRM kurulu olan dizin içesindeki logocrm.ini dosyası silinir. LOGO CRM Lisans Servis ve IIS restart ederek denemelidir.