Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 41: Logo CRM uygulamasına login olduktan sonra kök öğesi eksik uyarısı alınması durumunda ne yapılmalıdır?

Müşteri özelinde port ya da domain kullanılıyor olabilir. Entegrasyon ayarlarınızdaki servis linkine ulaşabilir olmanız gerekmektedir. Entegrasyon setiniz üzerindeki servis linki, tarayıcı satırına yazılarak gidildiğinde, beyaz bir ekran gelmeli ya da hata kodu gelmemelidir.

http://localhost/LogoCrmIntegrator/logocrmIntegrator.dll aşağıda belirtilen değişiklikler yapılarak servis linkine ulaşılabilir olmanız gerekmektedirerişebilir olunmalıdır.

  • Üst kısımda belirtilen
satırda
  • servis linkinde,

Port yönlendirilmiş ise, localhost:PORT olmalıdır.  Internet Information Service (IIS) ekranında, Default Web Site sağ click yapılarak Bağlamaları Düzenle seçilmeli ve Site Bağlamaları tanımlanmalıdır.

Image Added

Domain yönlendirilmiş ise,

 

DOMAIN/logocrm..

şeklinde olamldır.
Entegrasyon setiniz üzerindeki servis linki tarayıcı satırına yazılarak gidildiğinde, beyaz bir ekran gelmeli ya da hata kodu gelmemelidir.

https://docs.logo.com.tr/display/CRMKD/ERP+Entegrasyonu dokümanı üzerinden Entegrasyon ayarlarınız yeniden kontrol edilmelidir.

Şeklinde olmalıdır.