Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 37: Logo CRM'de oluşturulan teklif, Tiger/Go aktarılırken hata alınması durumunda ne yapılmalıdır?

1.Crm de entegrasyon setleri içerisinde “XML sıkıştırma kullan” işaretli olmalı ve “Eski sıkıştırma metodunu kullan” işaretli olmamalıdır.

2.ERP dosya konumundaki LogoObjectService.exe çalıştırılır ve Basic Setting sekmesinde, Start Delayed ve Old Compress Method hariç geri kalan seçeneklerinde işaretli olması gerekmektedir.

3.Additional Solution Settings sekmesinde "Use Additional Solutions” alanının işaretli olması gerekmektedir.

4.Tüm işlemler sonrasında Logo Object Service mutlaka restart edilmesi gerekmektedir.

NOT: ERP Entegrasyonları için https://docs.logo.com.tr/display/CRMKD/ERP+Entegrasyonu sayfasını inceleyebilirsiniz.

Expand
titleSoru 38: Logo CRM'de kolon genişlikleri değiştirildiğinde otomatik görünüm kaydetmesi isteniyorsa;

Otomatik görünüm kaydetme işlemi yapılmıyorsa, Logo CRM Uyarlama araçları -> Sistem tercihleri | 7. Parametre ön değer işareti kapalı olmalıdır. 

Image Added