Page History
Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde kişiye ait destek kayıtları oluşturulur. Yeni bir
Kişiye destek kaydı açmak oluşturmak için Yeni Destek Kaydı seçeneğine tıklanır. , Bağlantılı Destek Kayıtları sekmesi altındaki seçeneği kullanılır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir ve ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.
Tip |
---|
Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, kişi bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Genel olarak destek kayıtları, Logo CRM'de Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Destek kaydı tanım ekranının anlatımı için tıklayın. |
Destek Kaydının Kişi Kartından e-Posta Olarak Gönderilmesi
Bir destek kaydını mail yoluyla göndermek için ilgili destek kaydı seçilir ve seçeneğine tıklanır.
Açılan e-Posta Bilgileri ekranında alıcıların adresi, konu ve mail içeriği girilir.
Tip |
---|
e-Posta alanına bir değer gelmesi için öncelikle Tanımlar > Güvenlik > e-Posta Ayarları üzerinden bir e-posta tanımlanmış olması gerekir. e-Posta alanına elle veri girişi yapılamaz. |
Kime alanına öndeğer olarak destek kaydı ile ilişkili kişinin e-posta adresi gelir.
Eğer e-posta ile doküman gönderilecekse, Dosya Ekle alanındaki Browse seçeneğine tıklanır ve gönderilecek dosya seçilir.
Tip |
---|
Dosya Ekle alanından yalnızca bir doküman e-postaya iliştirilebilir. e-Postaya birden fazla doküman eklemek için Eklenecek Belgeler sekmesindeki seçeneğine tıklanır. |
Ürün Dokümanları sekmesinde, destek kaydında seçilen ürünün dokümanları listelenir. Listenenen doküman satırlarının üzerine tıklayarak e-postaya iliştirmek mümkündür.
Tip |
---|
Ürün dokümanları, Satış & Pazarlama > Ürünler > Ürün Kartı > İlişkili Kayıtlar > Dokümanlar sekmesinden ilgili ürüne bağlanır. |
Var olan bir destek kaydını çoğaltmak mümkündür.
Kişi ilişkili kayıtlardan, destek kaydı şablonu hazırlanabilir, e-mail gönderilebilir, şikayet formu açılabilir ya da seçili kayıt teklif menüsüne gönderilebilir.