Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Logo Doküman

...

Yönetimi, modern doküman yönetimi talepleri ile kurumların ihtiyaç duyduğu yetkilendirme ve güvenlik ihtiyaçlarını birarada yönetmektedir.

Logo Doküman

...

Yönetimi'nde, her kullanıcının kendisine özel olan ve diğer kullanıcılar tarafından erişilmeyen saklama alanları bulunur.

Buna ek olarak, şirket veya kurum içindeki

...

yetkili kullanıcıların erişebileceği ortak dosya saklama alanları bulunmaktadır. 

...

...

Çalışma Alanları

Kurumsal şirketlerde aynı doküman üzerinde birden çok kullanıcının ve birimin ortak çalışması doküman yönetiminin temel ihtiyaçlarından biridir. Logo Doküman Yönetimi Servisi'nde ortak çalışma ve dokümanların arşivlenmesi için kullanıcıların yetkileri dahilinde erişebildiği "Çalışma Alanları" yapısı sunulmuştur. Şirket hesabı içinde istenildiği kadar çalışma alanı oluşturulabilir. Her çalışma alanının en az bir adet yöneticisi bulunmaktadır. Çalışma alanı yöneticileri, şirket/kurum yöneticileri veya bilgi işlem yöneticisinden farklı olabilir. Teknik olarak her kullanıcının çalışma alanı yöneticisi olabilmesi mümkündür. Çalışma alanı yöneticisi, çalışma alanlarına istedikleri kullanıcı veya kullanıcı gruplarını farklı yetkiler ile dahil edebilirler. Yetkili kullanıcılar, çalışma alanlarını görebilir ve yetkileri dahilinde dosya/klasör işlemlerini yapabilirler.  Bu özellikleri ile çalışma alanlarını iç ağlarda bulunan paylaşılan klasörlere veya sürücülere benzetebiliriz. Yetkilendirme konusu detaylı olarak "Çalışma Alanları" başlığında anlatılmıştır.

Çalışma Alanı Geri Dönüşüm Kutusu

...