Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Hata alan e-faturanın Logo Connect üzerinden yeniden gönderilmesi hakkında ayrıntılı bilgiye bu dokümandan ulaşabilirsiniz.


Tip

Konu ile ilgili videoya ulaşmak için tıklayınız.

...

Faturanın hata almasına sebep olan alanlar düzenlendikten sonra fatura LogoConnect "e-Fatura Gönder" ekranından yeniden gönderilir. Bunun için ekranın sol altında bulunan filtre ekranı kullanılır.

Açılan filtre ekranından "e-Fatura Durumu" alanında "GİB'ye Gönderilecek" yerine Ticari Ürün tarafındaki e-Fatura Statüsüne göre seçim yapılır. (GID2015000000063 nolu faturanın TigerPlus'taki statüsü "Sunucuda Hata Alındı" olduğu için "e-Fatura Durumu" filtresinden bu seçenek seçilmelidir.) alanında  Sunucuda Hata Alındı seçeneği seçilerek tamam butonuna basılmalıdır.

Filtre değiştirildikten sonra e-Fatura Gönder ekranında "Sunucuda Hata Alındı" statüsündeki e- Faturalar listelenir. Listelenen e-Faturalar seçilerek yeniden gönderilir.