Page History
Hata alan e-faturanın Logo Connect üzerinden yeniden gönderilmesi hakkında ayrıntılı bilgiye bu dokümandan ulaşabilirsiniz.
Tip |
---|
Konu ile ilgili videoya ulaşmak için tıklayınız. |
Faturaların Gönderilmesi ve Takibi
...
Tip |
---|
Durum kodları ile ilgili ayrıntılı bilgi için bknz. http://support.logo.com.tr/index.php/tr/efatura/efaturadok adresindeki "e- Fatura Temel Kavramlar ve Durum Kodları Rehberi" dokümanı tıklayınız. |
Faturanın Yeniden Gönderilmesi
Gönderilen fatura Giden Kutusu ekranında Kırmızı renkte yer aldığında, faturanın yeniden gönderilmesi için aşağıda belirtilen işlemler yapılır:
...
Faturanın hata almasına sebep olan alanlar düzenlendikten sonra fatura LogoConnect "e-Fatura Gönder" ekranından yeniden gönderilir. Bunun için ekranın sol altında bulunan filtre ekranı kullanılır.
Açılan filtre ekranından "e-Fatura Durumu" alanında "GİB'ye Gönderilecek" yerine Ticari Ürün tarafındaki e-Fatura Statüsüne göre seçim yapılır. (GID2015000000063 nolu faturanın TigerPlus'taki statüsü "Sunucuda Hata Alındı" olduğu için "e-Fatura Durumu" filtresinden bu seçenek seçilmelidir.) alanında Sunucuda Hata Alındı seçeneği seçilerek tamam butonuna basılmalıdır.
Filtre değiştirildikten sonra e-Fatura Gönder ekranında "Sunucuda Hata Alındı" statüsündeki e- Faturalar listelenir. Listelenen e-Faturalar seçilerek yeniden gönderilir.