Page History
Panel | ||
---|---|---|
| ||
1.Kullanıcılar tanımlandıktan sonra Logo CRM ürününü kullanan müşterinin organizasyon yapısına göre, kullanıcıların hangi departmanda çalıştıkları belirtilmelidir. Bu sınıflandırma ile Görev ve Destek Kayıtları bir departmana atanarak departmanda çalışan bütün kullanıcılara bildirim |
...
gönderilebilmektedir. Tanımlar>Diğer>Kullanıcı Departmanları üzerinden tanımlama yapılmaktadır. |
...
2. Açılan ekranda |
...
"Departman Adı" alanında departman tanımı yapılmalıdır. 3. Oluşturulan departmana bağlı çalışan kullanıcılar ile bağlantı kurulmalıdır. |
...
Öncelikle kullanıcı departmanının adı belirtilmelidir.
...
Kullanıcılar kısmında yer alan |
...
Bağlantı butonu seçildikten sonra, bu departmanda görev alan kullanıcılar ile bağlantı kurulabilmesi için ilgili kullanıcılar tek tek seçilmelidir. |
...
4. Bu işlem, departmanda faaliyet gösteren bütün kullanıcılar için tekrarlanmalıdır. |
...
İşlem sonucunda aşağıdaki gibi bağlantı kurulan bütün kullanıcılar sıralanır. |
...
5. Departman tanımı ve kullanıcı bağlantıları yapıldıktan sonra sayfanın sağ üst kısmında yer alan kaydetme seçenekleriyle |
...
kaydetme işlemi tamamlanır. |
...
6. Departmandan ayrılan bir kullanıcı olması |
...
ya da yapılan hatanın düzeltilmesi |
...
işlemi, departman ile kullanıcı bağlantısının kaldırılması ve değişiklikten sonra departmanın son halinin tekrar kaydedilmesiyle mümkündür. |
...