Page History
...
Panel |
---|
...
| ||
1.Kullanıcılar tanımlandıktan sonra Logo CRM ürününü kullanan müşterinin organizasyon yapısına göre, kullanıcıların hangi departmanda |
...
çalıştıkları belirtilmelidir. Bu sınıflandırma ile Görev ve Destek Kayıtları bir departmana atanarak |
...
departmanda çalışan bütün |
...
kullanıcılara bildirim |
...
gönderilebilmektedir. |
...
Tanımlar>Diğer>Kullanıcı Departmanları üzerinden tanımlama yapılmaktadır. |
...
2. Açılan ekranda "Departman Adı" alanında departman tanımı yapılmalıdır. 3. Oluşturulan departmana bağlı çalışan kullanıcılar ile bağlantı kurulmalıdır. |
...
Kullanıcılar kısmında yer alan |
...
Bağlantı butonu seçildikten sonra, bu departmanda görev alan kullanıcılar ile bağlantı kurulabilmesi için ilgili kullanıcılar tek tek seçilmelidir. |
...
4. Bu işlem, departmanda faaliyet gösteren bütün kullanıcılar için tekrarlanmalıdır. |
...
İşlem sonucunda aşağıdaki gibi bağlantı kurulan bütün kullanıcılar |
...
sıralanır. |
...
5. Departman tanımı ve kullanıcı bağlantıları yapıldıktan sonra sayfanın sağ üst kısmında yer alan |
...
kaydetme seçenekleriyle kaydetme işlemi tamamlanır. 6. Departmandan ayrılan bir kullanıcı olması |
...
ya da yapılan hatanın düzeltilmesi |
...
işlemi, departman ile kullanıcı bağlantısının kaldırılması ve değişiklikten sonra departmanın son halinin tekrar kaydedilmesiyle mümkündür. |
...
...