Page History
Panel | |
---|---|
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
AmaçLogo Flow üzerinde başlatılan ve onayları tamamlandıktan sonra Tiger tarafında talep yönetimi --> talep fişi oluşturma sürecidir. |
Panel | ||
---|---|---|
| ||
SenaryoTalep sahibi rolündeki 'Demo' kullanıcısı sistemde tanımlı bir kullanıcı portal üzerinden “Tiger Talep Yönetimi” bölümüne tıklayarak süreç süreci başlatır. Gelen formda; firma seçimi ve malzeme türü seçimi yapılarak süreç başlatılır. Başlatılan süreç Demo2 kullanıcıya onay düşmektedir. Demo 2 kullanıcısına onaya düşen süreç, 1000 TL veya eşit ise Demo 3 kullanıcısına onaya gitmektedir. Demo 2 kullanıcısı reddederse, talep eden (Demo1) kullanıcısına bilgilendirme gitmektedir. Demo 3 kullanıcısına gelen talep uygun görüldüğü taktirde Tiger ERP de talep fişi yönetimine form üzerinden otomatik oluşan talep numarası ile aktarım sağlanmaktadır. Demo 3 kullanıcısı, form üzerinden değişiklik isterse, talep eden (Demo1) kullanıcısına süreç geri gitmektedir. Eğer red işlemi uygularsa bilgilendirme gönderilerek süreç sonlanır. , proje ve talep kalemleri gibi talep oluşturmak için gerekli olan bilgiler girilerek iş başlatılır. Başlatılan iş, talebi yapan kullanıcının hiyerarşide tanımlı bir üst yöneticisine onaya düşer. Yönetici onayından sonra talebin toplam tutarı >=1000 TL ise yöneticinin de hiyerarşideki bir üst yöneticisine onaya düşer. Yöneticiler değişiklik talep eder veya reddeder. Değişiklik talep edildiği takdirde iş talebi oluşturan kişiye geri döner. Reddedildiğinde ise talebi yapan kişiye bilgilendirme gönderilerek süreç sonlanır. Talep yönetici/yöneticiler tarafından onaylandığı taktirde; Tiger ERP'de talep fişi yönetimine form üzerindeki talep numarası ile aktarım sağlanır. Aktarım sonucu talep eden kişiye bilgilendirme olarak gönderilir.
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Akış Dosyası (.xnm)Aşağıdaki dosyayı indirerek uygulamaya aktarabilirsinizaktarınız. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümünü inceleyebilirsinizinceleyiniz. View file | | name | Satınalma Talep Süreci
height | 150 |
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Form ŞablonuSatınalma Tiger Talep formu için oluşturulmuş ekran tasarımı aşağıdaki gibidir.:
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Akış ŞablonuSatınalma Tiger Talep formu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.:
|
Panel | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
KonfigurasyonKonfigürasyon
Formda bulunan "Malzemeler", “Birimler” ve “Projeler” , “Projeler” , “Bölüm”, ”İşyeri”, “Fabrika ”, “Ambar”, “Özel Kod” ve ”Döviz” bölümünde listelenmekte olan bilgiler için tasarım aracı üzerinden bir veritabanı bağlantısı oluşturulmuştur. Veritabanı işlemleri başarılı bir şekilde gerçekleştirildikten sonra “Veri Kaynakları” bölümünde bulunan veri kaynakları işlemlerini düzenleyerek " Malzemeler ", " Birimler" ve “Projeler” alanları için ilgili veri kaynakları seçilmelidir. Akışı içeri aktardıktan sonra öncelikli olarak bu SQL bağlantısının kullanılacak sunucudaki karşılığı ile güncellenmelidir. SQL bağlantı listesindeki kayda düzenle ile girilir. Server name, username, password ve verilerin ulaşılacağı database seçilerek kaydedilir.
Talep fişinin Tiger içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır. Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde arama alanına Logo yazdıktan sonra Logo Rest Servis Ayarı gelir. Tiger Rest servis ayarında Logo Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir. En sonunda kaydet ile çıkış sağlayınız.
Genel Tanımlar->Sayaç Listesi bölümüne girilir. Yeni butonuna tıklanarak örnekteki şekilde “TalepNo” tanımı oluşturulur. Buradaki amaç; formda bulunan "Fiş Numarası" alanının otomatik olarak arttırımını sağlamaktır.
Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.
|