Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 64: E-Posta Rolü tanımlaması nasıl yapılır? E-posta rolü üzerinden kullanıcı yetkilendirme yapabilir miyim?

Roller üzerinden varsayılan rol olarak e-posta rolü bulunmamaktadır. Yeni bir rol tanımlaması açarak tanımlayabilirsiniz. Ayrıca kullanıcı yetkilendirmesi tanımlanan yeni rol üzerinden yetki verebilirsiniz. Detaylı bilgi için uygulamalı örnekler doküman linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 65: Tiger ERP' ye Firmanın ilgili kişisinin telefon bilgisi nasıl gönderilir?

Logo CRM' den Tiger ERP'ye çift yönlü olarak firmanın ilgili kişisinin telefon bilgisi varsayılan olarak gönderilmemektedir. Fakat Logo CRM portal üzerinden Tanımlar → Entegrasyon Setleri → Alanlar → Firma üzerinden uyarlama yapılarak gönderilir. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Expand
titleSoru 66: Tekliflerde kritere bağlı olarak otomatik aşama değişikliği nasıl yapılır?

Teklifler menüsünde manuel veya kritere göre aşama değişikliği yapılabilir. Detaylı bilgi için youtube üzerinden video linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 67: Rota Planlama oluşturulurken nelere dikkat etmeliyim?

Rota planı oluştururken atanan kullanıcı, başlangıç ve bitiş tarihleri ve rota öğelerini seçilmesine dikkat edilmesi gerekir. Rota planı kullanımı için uygulamalı örnekler doküman linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 68: Firma satış temsilcisi alanını Kişi kartında nasıl gösterilir?

Firma ve Kişi kartında ayrı ayrı satış temsilcisi alanları mevcuttur. Fakat Firmanın satış temsilcisi bilgisi kişi kartına da görüntülenmesi isteniliyorsa kişi kartına calculated alan tasarlayarak eklenir. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Expand
titleSoru 69: Sol menü üzerinden herhangi bir iş nesnesine ait kriter bilgiyi kullanıcı bazında gösterilir mi?

Sol menü (Navigation Items) üzerinde menü çoklaması model editor üzerinden yapılır. Örnek olarak aktivite kaydı → kategori alanın içerisindeki 'çatkapı' kriterine göre kullanıcı bazında rol tanımlaması yapılır. Detaylı bilgi için uygulamalı örnekler dokümanı linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 70: Mobil uygulamasında herhangi bir iş nesnesinde kriter üzerinden gösterilen alanın liste ekranında gösterimi nasıl sağlanır?

Logo CRM Mobil uygulamasında herhangi bir iş nesnesinde kriter üzerinden gösterilen alanın liste ekranında gösterimi sağlanır. Aktivite menüsü üzerindeki satış temsilcisi alanını Logo CRM Mobil liste ekranında gösterim uygulamalı örnek için linke tıklayınız.

Expand
titleSoru 71: Menüler içerisindeki tab alanları gizlenir mi?

Evet gizlenir. Herhangi iş nesnesi (BO) üzerinde bulunan ilişkili kayıtlar veya ERP tabını istenilen kullanıcı üzerinden gizleme mevcuttur. Konun detayı için uygulamalı örnekler doküman linkine tıklayınız.