Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 57: Tiger & Go3 ERP Oturum oluşturma hatası: (XML document must have a top level element.) hatası nasıl giderilir?

Logo CRM 'e giriş sağlandıktan sonra entegrasyon seti kapalı ve oturum oluşturma hatası geldiğinde aşağıdaki adımlar izlenir.

  1. Tiger ERP dosya yoluna ulaşılır ve LogoObjectService dizin içerisinden LogoObjectService.exe yönetici olarak çalıştırılır. 



  2. LogoObjectService.exe yönetici çalıştırıldıktan sonra stop and uninstall butonu tıklanır ve daha sonra install and start butonu tıklanarak kaydedilir.

  3. Logo CRM çıkış-giriş sağlandıktan sonra Entegrasyon seti bağlı olarak görülür.

Expand
titleSoru 58: Ürün Fiyatları Excel üzerinden aktarılır mı?

Evet aktarım sağlanır. Sol menüden ürünler menüsü görüntülenir ve ürün fiyatları liste ekranı tıklanır.

Image Added

Ürün fiyatları liste ekranı üzerinde bulunan işlemler → Excel → Excel şablon oluşturulur ve daha sonra oluşturulan şablonu Excel' den aktar işlemi ile ürün fiyatlar liste ekranına aktarım sağlanır.

Image Added

Expand
titleSoru 59: Kişi kartının Tiger ERP' ye aktarımı nasıl yapılır?

Logo CRM Kişiler menüsü içerisindeki ad, soyad ve e-posta alan bilgilerinin Tiger ERP cari kartlar ilgili 1-2-3 ve e-posta adresi aktarımı için yapmanız gereken adımlar;

  1. Tanımladığınız entegrasyon setleri üzerinden "Yetkili bilgileri senkronize et" seçeneği seçilmelidir. Alan seçimi için Logo CRM sol menü üzerinden Tanımlar → Entegrasyon Setleri → Image Addedseçilir.
  2. Kişi kartı açılır ve ilgili kişinin kişi rolü alanı doldurulur. Fakat dikkat edilmesi gereken durum ise kişi rolü alanı içerisinde firma temsilcisi 1-2-3 alanlarını seçmeniz gerekir. ERP 'ye senkronizasyon işlemlerinde sadece firma temsilcisi 1-2-3 alanları gönderilir. Diğer seçenekleri seçtiğiniz durumda CRM ' den ERP 'ye yönüne doğru gönderim sağlamamış olursunuz.
    Image Added

  3. Alan senkronizasyon yapısını incelemek için Logo CRM → Tanımlar → Entegrasyon Seti → İşlemler → Alanlar → Firma tıklanır. Örneğin ilgili e-posta-1 alan yapısını inceleyebilirsiniz. 
    Image Added

  4. Kişi Kartının ERP'ye senkronizasyonu 
    View file
    nameKişi Bilgisinin ERP' ye Gönderimi.mp4
    height400
Expand
titleSoru 60: Tiger ERP Satın alma fiyatını Logo CRM teklif ürün ekranına getirebilir miyim?

Evet. Tiger ERP satın alma fiyatını Logo CRM → Tanımlar → Diğer →  Ekstra alanlar → Lookup Text Alan Kullan veri giriş türü aracılığıyla getirilir. Detaylı doküman için tıklayınız.

Expand
titleSoru 61: Dashboard Rol ve kullanıcı yetkilendirilmesi nasıl yapılır?

Roller üzerinden varsayılan rol olarak dashboard rolü bulunmamaktadır. Yeni bir rol tanımı açarak dashboard rolü tanımlanır. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Expand
titleSoru 62: Destek Kaydı üzerinden Ticket oluşturma ve sonuçlandırma nasıl yapılır?

Destek kaydı üzerinden e-posta gönderme ve ticket oluşturma - sonuçlandırma işlemlerini sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için uygulamalı örnekler dokümanı linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 63: Her kullanıcı kendi kaydını görsün, bazı teklifler ortak görülsün rol tanımını yaparken nelere dikkat etmeliyim?

Kullanıcı bazında teklif kayıtlarını rol üzerinden kriter yazarak ayrılması ve bazı tekliflerde ortak çalışma için kayıt bazında izin verilmesinin sağlanması yapabilirsiniz. Detaylı bilgi için uygulamalı örnekler doküman linkine tıklayınız

Expand
titleSoru 64: E-Posta Rolü tanımlaması nasıl yapılır? E-posta rolü üzerinden kullanıcı yetkilendirme yapabilir miyim?

Roller üzerinden varsayılan rol olarak e-posta rolü bulunmamaktadır. Yeni bir rol tanımlaması açarak tanımlayabilirsiniz. Ayrıca kullanıcı yetkilendirmesi tanımlanan yeni rol üzerinden yetki verebilirsiniz. Detaylı bilgi için uygulamalı örnekler doküman linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 65: Tiger ERP' ye Firmanın ilgili kişisinin telefon bilgisi nasıl gönderilir?

Logo CRM' den Tiger ERP'ye çift yönlü olarak firmanın ilgili kişisinin telefon bilgisi varsayılan olarak gönderilmemektedir. Fakat Logo CRM portal üzerinden Tanımlar → Entegrasyon Setleri → Alanlar → Firma üzerinden uyarlama yapılarak gönderilir. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Expand
titleSoru 66: Tekliflerde kritere bağlı olarak otomatik aşama değişikliği nasıl yapılır?

Teklifler menüsünde manuel veya kritere göre aşama değişikliği yapılabilir. Detaylı bilgi için youtube üzerinden video linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 67: Rota Planlama oluşturulurken nelere dikkat etmeliyim?

Rota planı oluştururken atanan kullanıcı, başlangıç ve bitiş tarihleri ve rota öğelerini seçilmesine dikkat edilmesi gerekir. Rota planı kullanımı için uygulamalı örnekler doküman linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 68: Firma satış temsilcisi alanını Kişi kartında nasıl gösterilir?

Firma ve Kişi kartında ayrı ayrı satış temsilcisi alanları mevcuttur. Fakat Firmanın satış temsilcisi bilgisi kişi kartına da görüntülenmesi isteniliyorsa kişi kartına calculated alan tasarlayarak eklenir. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Expand
titleSoru 69: Sol menü üzerinden herhangi bir iş nesnesine ait kriter bilgiyi kullanıcı bazında gösterilir mi?

Sol menü (Navigation Items) üzerinde menü çoklaması model editor üzerinden yapılır. Örnek olarak aktivite kaydı → kategori alanın içerisindeki 'çatkapı' kriterine göre kullanıcı bazında rol tanımlaması yapılır. Detaylı bilgi için uygulamalı örnekler dokümanı linkine tıklayınız.

Expand
titleSoru 70: Mobil uygulamasında herhangi bir iş nesnesinde kriter üzerinden gösterilen alanın liste ekranında gösterimi nasıl sağlanır?

Logo CRM Mobil uygulamasında herhangi bir iş nesnesinde kriter üzerinden gösterilen alanın liste ekranında gösterimi sağlanır. Aktivite menüsü üzerindeki satış temsilcisi alanını Logo CRM Mobil liste ekranında gösterim uygulamalı örnek için linke tıklayınız.

Expand
titleSoru 71: Menüler içerisindeki tab alanları gizlenir mi?

Evet gizlenir. Herhangi iş nesnesi (BO) üzerinde bulunan ilişkili kayıtlar veya ERP tabını istenilen kullanıcı üzerinden gizleme mevcuttur. Konun detayı için uygulamalı örnekler doküman linkine tıklayınız.