Page History
...
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
1- Bildirim Kurallarının OluşturulmasıSol menü içeriğinde Tanımlar>Diğer>Bildirim Kuralları sekmesi eklendi. Bu sekmeden Bildirim Kuralları listesine gidilecek olup ekleme, silme, güncelleme işlemleri yapılabilir.
Kullanımı
"Nesne Türü" seçeneklerinden biri seçilir. Seçilen "Nesne Türü"'ne göre "İşlem" combobox alanındaki değerleri doldurur. "İşlem" combobox alanına tıklanır. "İşlem" combobox alanı altındaki seçenekleri listelenir. "İşlem" seçeneklerinden biri seçilir.
"Nesne Kriterleri" alanındaki "+"'ya tıklanır. "Nesne Kriterleri" bölümünde istediği kriterleri girilir. "Mobil Bildirim" checkbox alanını işaretlenir. "Bildirim Kuralları" detay ekranındaki "Kaydet" butonuna tıklanır. Girilen bildirim kuralını sisteme kaydedilir.
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Bildirim KuralRolü Bildirim Kuralları Tanımlar → Güvenlik → Roller menü içeriğinde "Bildirim Kuralları Rolü" adında rol bulunur. Bildirim kuralları rolü ile bildirim kuralları tipleri, bildirim kuralları nesnesine göre okuma, yazma, oluştur, sil ve görüntüleme rol izin haklarını son kullanıcıya verilir ve son kullanıcı bu rol hakkına sahip ise bildirim kurallına göre yapılan değişikliklerden bildirim alması sağlanır.
|
Panel | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||
2- Bildirim Kurallarına Göre Gelen Bildirimlerin "Bildirimler" Ekranında GörüntülenmesiAmaç Girilmiş bir bildirim kuralına göre gönderilen bir bildirimin detaylarının "Bildirimler" bölümünde gösterilmesi.
Bildirim Kuralları" ekranında girilen bir bildirim kuralına göre bir kullanıcıya bildirim gönderildiğinde; o kullanıcı için Bildirimler ekranında o bildirim kaydı gösterilir. Mevcutta bir nesnenin (Teklif, destek, aktivite vb) içerisinden manuel olarak "Kullanıcılara Bildir" bölümünde bir kullanıcı eklendikten sonra Bildirimler ekranında kayıt oluşturulduğu gibi "Bildirim Kuralları" üzerinden oluşan bildirim için de "Bildirimler" ekranında kayıt oluşturulur.
|
Panel | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
3- Bildirimlerin Uyarı Mesajı Olarak GösterilmesiAmaç Girilmiş bir bildirim kuralına göre web uygulamada mesaj gösterilmesinin sağlanması
Bildirim kuralları ekranında girilmiş bir kurala göre bir kullanıcıya bildirim gönderilirken; bildirim mesaj olarak gönderilir. Gönderilen mesaj/mesajlar bildirim ikonun yanında anlık görüntülenmesi sağlandı. Bildirim Kurallarının Tutulduğu Tablo Bilgisi Logo CRM veritabanında CT_Notifications_Rules ve CT_Notifications_RulesTypes tablo içerisinde ObjectType, ObjectTypeName, OperationType ve OperationTypeName göre alanlarda bilgi tutmaktadır. Bildirim kural türlerinizi görüntüleyebilirsiniz.
|
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
4- Bildirim Kuralları Ekranında E-posta Gönder Seçeneğinin DesteklenmesiAmaç Bildirim Kuralları menüsünden e-posta gönderimi yapabilmektir. Kullanımı Tanımlar > Diğer > Bildirim Kuralları menüsünü açılır. "Yeni Bildirim Kuralları" butonuna tıklanır ve bildirim kuralları tanımlanır. E-posta gönderilmesi için e-posta gönderilsin checkbox işaretlenir ve bildirim kuralı kaydedilir. Kural her tetiklendiğinde kuralın içinde tanımlanan kullanıcılara e-posta gönderir.
|
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
5- Mobil Cihaz Liste EkranıAmaç Logo Crm web ve mobil kullanıcıları Mobil Push Notification gönderimi için uygulamayı açıldığında, mobil cihazların gösterilmesi Kullanımı Logo CRM Mobil uygulamasına giriş yapılır. Uygulamaya giriş yapan cihazın bilgilerini alır ve "Mobil Cihaz Listesi" ekranında gösterir. Mobil cihaz listesi, Tanımlar→ Mobil Cihaz listesi menüsünde yer alır.
Kullanıcı "..." altındaki seçenekleri listeler. "Cihaz Token" seçeneğine tıklar. Cihaz token bilgisini pop-up penceresinde görüntüler. Pop-up penceresindeki "Tamam" butonuna tıklar. Pop- up penceresini kapatır.
Kullanıcı, "Eşleştirmeyi kaldır" seçeneğine tıklarsa, kullanıcıyı aktif durumdan pasif duruma çeker. "Mobil Cihaz Listesi" ekranında ilgili cihazı göstermez.
Mobil Push Notification için Mobil Uygulamada Bildirim Ayarlarının Girilmesi Mobil uygulamada "Bildirim Ayarları" sekmesi açılmıştır. Bildirim ayarları Mobil uygulama içerisinde hangi modüller için bildirim olarak alınmak istendiği seçilir. Kullanım Kullanıcı, uygulama giriş ekranındaki Ayarlar ikonuna tıklar. Ayarlar bölümündeki "Bildirim Ayarları" sekmesine tıklar. "Bildirim Ayarları" ekranını görüntüler. "Bildirim Ayarları" ekranındaki modül başlıklarının yanındaki açma tuşuna tıklar. Ayarlar ekranı Bildirim ayarlarından Teklif, Destek kaydı, Görev, Aktivite ve Fırsat menüleri için bildirim ayarları görüntülenir, bildirim alınmak istediğinde buton aktif edilmesi gerekir.
|
Panel | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||
6- Bildirimlerin Mobil Uygulamaya Gönderilmesi - Mobil Push NotificationAmaç Bildirim kurallarında Mobil bildirim seçeneğinin işaretlenmesi ile bildirim kurallarının işlenip Teklif, Destek Kayıtları, Aktivite, Fırsat, Görev için ekle, sil, güncelle işlemlerinde mobilden işlem yapıldığında bildirim alınması sağlanması. Kullanımı Logo Crm Mobil V2 uygulamasına bildirim gönderilebilmesi için öncelikle telefondaki Uygulama bildirimleri kısmında bildirim alma seçeneğinin açık olması gerekmektedir. Logo Crm Mobil V2 uygulamasını kullanan kullanıcılar; Ayarlar>Bildirim Ayarları bölümünde seçtiği nesnelere uyan bildirimleri push notification olarak alabilecektir. Senaryo
Bildirimi almak istediğiniz menü için Logo CRM web arayüzünden kayıt oluşturduğunuzda, Logo CRM Mobil uygulamasına bildirim gelmesi sağlanır.
|
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
7- Bildirimlerin Mesaj İçeriğinde İlişkili Kayıt Olduğunda İlgili Sayfaya YönlendirilmesiBildirim mesaj içeriğinde ilişkili kayıt bilgisi olduğunda tıklanıp, ilgili sayfaya yönlendirilmesi sağlanmıştır.
Teklif, Aktivite, Fırsat, Destek kayıtları ve Görev menüleri için Logo CRM ve Logo CRM Mobil ekleme, silme ve güncelleme yapıldığında Logo CRM ekranına gelen bildirim mesaj içerisinde "Detay için tıklayınız" işleminde kaydın detay ekranı açılmaktadır.
|