Page History
...
Panel | ||
---|---|---|
| ||
AmaçSatınalma Teklif Süreci'nden (Teklif) ' nden aktarılan teklifin onayları tamamlandıktan sonra Tiger'da satınalma siparişinin oluşturulduğu süreçtir. |
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Senaryo ve Organizasyon Şeması
Satınalma Şefi (Sipariş) kullanıcısı, siparişe dönüşecek teklifi inceler. Satınalma Şefi (Sipariş) sipariş oluşturabilir veya reddedebilir. Reddederse Satınalma Uzmanı ve Talep eden kullanıcıya bilgilendirme e-postası gönderilir. Sipariş tutarına göre, Satınalma Şefi (Sipariş) doğrudan siparişi oluşturabilir oluşturabilir ya da da "Satınalma Müdürünün" veya "Genel Müdürün" onayına gider. Tiger'da Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) oluşturma işlemi başarılı ise tedarikçiye e-posta gönderilir. Aktarım sırasında hata alınması durumunda akış Yönetici Hata Formu ile devam eder ve "Kurumsal Uygulama Danışmanı" kullanıcısına bildirim gönderilir.
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Akış Dosyası (.xnm)Aşağıdaki dosya indirilerek uygulamaya aktarılır. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümü incelenebilir. |
...
Panel | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||
Konfigürasyon
ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunması durumunda akış "Yönetici Hata Formu" ile devam edecektir. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir. Tiger veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.
Satınalma Teklif Süreci (Talep) ile başlayan ve Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) ile biten süreçte Tiger'a Satınalma Siparişi aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır. Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Logo Rest Servis Ayarı gelir. Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir. En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.
Yönetici onay adımlarını hiyerarşi üzerinden yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.
|