Page History
Panel | |
---|---|
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
AmaçLogo Flow üzerinde başlatılan ve onayları tamamlandıktan sonra Tiger tarafında talep fişi oluşturma sürecidir. |
Panel | ||
---|---|---|
| ||
SenaryoTalep sahibi rolündeki sisteminizde sistemde tanımlı bir kullanıcı portal üzerinden “Tiger Talep Yönetimi” bölümüne tıklayarak süreç süreci başlatır. Gelen formda; firma, proje , ve talep kalemleri gibi talep oluşturmak için gerekli olan bilgiler girilerek iş başlatılır. Başlatılan iş, talebi yapan kullanıcının hiyerarşide tanımlı bir üst yöneticisine onaya düşmektedirdüşer. Yönetici onayından sonra talebin toplam tutarı >=1000 TL ise yöneticinin de hiyerarşideki bir üst yöneticisine onaya düşmektedirdüşer. Yöneticiler değişiklik talep edebilir eder veya reddedebilirreddeder. Değişiklik talep edildiği takdirde iş talebi oluşturan kişiye geri dönmektedirdöner. Reddedildiğinde ise talebi yapan kişiye bilgilendirme gönderilerek süreç sonlanmaktadırsonlanır. Talep yönetici/yöneticiler tarafından onaylandığı taktirde; Tiger ERP'de talep fişi yönetimine form üzerindeki talep numarası ile aktarım sağlanmaktadırsağlanır. Aktarım sonucu talep eden kişiye bilgilendirme olarak gönderilmektedirgönderilir.
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Akış Dosyası (.xnm)Aşağıdaki dosyayı indirerek uygulamaya aktarabilirsinizaktarınız. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümünü inceleyebilirsinizinceleyiniz. __Formu |
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Form ŞablonuTiger Talep formu için oluşturulmuş ekran tasarımı aşağıdaki gibidir.:
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Akış ŞablonuTiger Talep formu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.:
|
Panel | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
KonfigurasyonKonfigürasyon
Formda bulunan "Malzemeler", “Birimler”, “Projeler” , “Bölüm”, ”İşyeri”, “Fabrika ”, “Ambar”, “Özel Kod” ve ”Döviz” bölümünde listelenmekte olan bilgiler için tasarım aracı üzerinden bir veritabanı bağlantısı oluşturulmuştur. Akışı içeri aktardıktan sonra öncelikli olarak bu sql SQL bağlantısının kullanılacak sunucudaki karşılığı ile güncellenmesi gerekmektedirgüncellenmelidir. SQL bağlantı listesindeki kayda düzenle ile girilir. Server name, username, password ve verilerin ulaşılacağı database seçilerek kaydedilmelidirkaydedilir.
Talep fişinin Tiger içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır. Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde arama alanına Logo yazdıktan sonra Logo Rest Servis Ayarı gelmektedirgelir. Tiger Rest servis ayarında Logo Rest Servis adres bilgisini doldurmanız gerekmektedirbilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumunuz görüntülenmektedirdurumu görüntülenir. En sonunda kaydet ile çıkış sağlayınız.Not:
Genel Tanımlar->Sayaç Listesi bölümüne girilir. Yeni butonuna tıklanarak örnekteki şekilde “TalepNo” tanımı oluşturulur. Buradaki amaç; formda bulunan "Fiş Numarası" alanının otomatik olarak arttırımını sağlamaktır.
Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkilerinin tanımlanması gerekmektedir. ilişkileri tanımlanmalıdır.
|