Page History
...
Tip | ||
---|---|---|
| ||
Firmanın ilişkili kişilerin telefon bilgisi varsayılan olarak Tanımlar → Entegrasyon setleri → Alanlar → Firma sekmesinde bulunmamaktadıruyarlama yapılarak tanımlanır. Aşağıdaki uyarlama adımlarını takip edildiğinde var olan Logo CRM alan bilgilerini Tiger ERP'ye gönderim sağlanmıştır. |
...
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
3- Telefon Dahili Bilgisinin AktarılmasıTelefon dahili bilginin gönderilmesi için tekrardan bir önceki örneğimizdeki gibi çoğaltma işlemi sağlanır ve ilgili alan değişiklikleri sağlanır.
|
Panel | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Aktarım ve Kullanım VideosuFirma kartı menüsünden ilgili firma seçilir ve ilişkili kayıtlar yetkililer tabında
Oluşturulan telefon bilgisinde alan kodu, numara ve varsa dahili bilgisi eklenir.
Kullanım Videosu
|