Page History
Panel | ||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AmaçTeklif kaydının ERP' ye satış (sipariş, irsaliye ve teklif) kaydı olarak ERP uygulamasına aktarılabilmesi KullanımTeklif > Durum Değiştir > Satış işlemi sonrası ERP entegreli olarak kayıt atılabilmesinin desteklenmesi sağlanmıştır.
Satış İptal Durumu Tip | | |||||||||||||||||||||||||
|
Tip | ||
---|---|---|
| ||
Teklif kaydını tekrardan kullanmak istenilirse satış iptal işleminden sonra durumunu devam ediyor 'a getirmeniz gerekir. |
Info | ||
---|---|---|
| ||
|
Belge Kontrolü
Satış > Satış İptal > Satış işleminde, ERP satış nesnelerini silinerek yapılan iptallerde Satışa tekrar çevirme senaryosunun desteklenmesi sağlanmıştır.
- Daha önce "Satış" durumuna çevrilen teklif kaydın durumu "Satış İptal" olarak seçilir.
- Tarihçe ekranını görüntülenir.
Satışı iptal ederken "Tüm bağlantılı ERP satış nesnelerini sil" işaretlemez.
Expand title Satış İptal "Kaydet" butonuna tıklanır.
Satış iptalini sadece Logo CRM tarafında gerçekleşir.
Teklifin durumunu "Satış İptal" olarak güncellenir.
Satışın iptal edilme durumunu içeren bilgilendirme mesajını görünür.
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Teklifi tekrar satışa çevirebilmek için önce "Devam Ediyor" durumuna getirilir.
Teklif üzerinde revize değişiklik işlemi yapılacaksa eklemeler yapılır.
Durumu tekrar satışa çevirmek için Durum Değiştir > "Satış" butonuna tıklanır.
Teklifin satışa nasıl çevrileceğini içeren bilgilendirme mesajını getirir.
Expand | ||
---|---|---|
| ||
- "Evet" butonuna tıklanır.
- Tarihçe ekranını gelir.
- Tarihçe bilgisini görüntüleyip "Kaydet" butonuna tıklanır.
- Seçilen teklifi aynı sipariş/irsaliye kodu üzerinden ERP 'ye aktarılır.
- Teklifin durumunu "Satış" olarak güncellenir.
- Teklifin aktarıldığına dair bilgilendirme mesajını görüntülenir.
Tip | ||
---|---|---|
| ||
Logo CRM sistem ayarlarından 48.parametre aktifken olduğunda, entegrasyonun gerçekleşmeyeceğini içeren bilgilendirme mesajını görüntülenir. |
Info | ||
---|---|---|
| ||
Logo CRM web arayüzünde Tanımlar → Güvenlik → Kullanıcılar menü başlığı altında "Teklif Satışa Çevrildikten Sonra Aksiyon" seçeneği ile kullanıcıya eklenen aksiyon türüne göre Logo CRM Mobil uygulamada teklifi satışa çevirirken ERP aktarım türü kullanıcılar aksiyon seçimine göre görüntülenir. |
Uygulama
Teklif Kaydının Sipariş Olarak ERP 'ye Aktarım Videosu
View file | ||||
---|---|---|---|---|
|