Page History
...
Panel | ||
---|---|---|
| ||
AmaçSatınalma taleplerinin onayları tamamlandıktan sonra taleplerin Satınalma Teklif Süreci'nden (Teklif) ‘ ne aktarıldığı süreçtiraktarılan teklifin onayları tamamlandıktan sonra Tiger'da satınalma siparişinin oluşturulduğu süreçtir. |
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Senaryo ve Organizasyon Şeması
Satınalma Şefi (Sipariş) kullanıcısı, siparişe dönüşecek teklifi inceler. Satınalma Şefi (Sipariş) sipariş oluşturabilir veya reddedebilir. Reddederse Satınalma Uzmanı ve Talep eden kullanıcıya bilgilendirme e-postası gönderilir. Sipariş tutarına göre, Satınalma Şefi (Sipariş) doğrudan siparişi oluşturabilir ya da "Satınalma Müdürünün" veya "Genel Müdürün" onayına gider. Tiger'da Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) oluşturma işlemi başarılı ise tedarikçiye e-posta gönderilir. Aktarım sırasında hata alınması durumunda akış Yönetici Hata Formu ile devam eder ve "Kurumsal Uygulama Danışmanı" kullanıcısına bildirim gönderilir.
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Akış Dosyası (.xnm)Aşağıdaki dosya indirilerek uygulamaya aktarılır. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümü incelenebilir. Satınalma Teklif sürecin ilk akış formudur. |
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Form ŞablonuSatınalma Teklif Süreci (TalepSipariş) formu için tasarlanan form şablon ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir:
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Akış ŞablonuSatınalma Teklif Süreci (TalepSipariş) formu için tasarlanan akış şablonu aşağıdaki gibidir:
|
Panel | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||
Konfigürasyon
Satınalma Teklif Süreci (Talep) formundaki bazı alanları, Satınalma Teklif Süreci (Teklif) formuna aktarılması gerekir. Bu alanlar bir sonraki alt iş akış formunu tetikler ve en son da Tiger satış sipariş'e bilgi olarak aktarmayı sağlar. Ayrıca tüm formlarda aktivite değişkenleri ve veri kaynakları tanımlanır. ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunması durumunda akış "Yönetici Hata Formu" ile devam edecektir. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir. Tiger veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.
Satınalma Teklif Süreci (Talep) formu ile başlayan ve Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) formu ile biten süreç desüreçte Tiger'a Satınalma Siparişi içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır. Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Logo Rest Servis Ayarı gelir. Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir. En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.
Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer hiyerarşi üzerinden yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.
|