Page History
Panel | |
---|---|
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
Amaç Rol kriterlerinden örneklerinin kurulumda varsayılan hazır rol olarak desteklenmesi ve yeni kurulumlar için en yoğun script kullanılan senaryoların hazır yetki olarak getirilmesinin sağlanması
|
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Özelleştirilmiş Hazır RollerKullanım "Tanımlar > Güvenlik |
...
Logo CRM'de Rol Nedir?
Logo CRM'de rol tanımı, rolün bağlanacağı kullanıcının uygulamadaki yetki çerçevesini belirler. Bir CRM kullanıcısı ancak kendine bağlanan rol kapsamında işlem yapabilir, kayıtlara erişebilir, düzenleme ve silme işlemlerini gerçekleştirebilir veya entegrasyon setleri ile çalışabilir.
Örneğin, bazı kullanıcıların teklifler ile ilgili rolleri kısıtlandığında, satış temsilcilerinin yalnızca kendilerine ait olan teklif kayıtlarını görmesi sağlanabilir.
Roller ekranında yeni bir rol tanımı yapmak için Yeni Rol tuşuna tıklanır.
Rol tanımlarını düzenlemek için Düzelt tuşu kullanılır.
Var olan bir rolü çoğaltmak için çoğaltılacak rol seçilir ve Çoğalt Rol tuşuna tıklanır.
Info | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bkz. Rol Nasıl Tanımlanır? > Roller" altında yeni roller bulunur. Kullanıcı için rol senaryosuna uygun rol seçilir ve kullanıcı eşitlemesi ile özelleştirilmiş rol kullanılır.
Özelleştirilmiş Hazır Rollere Örnek Aktivite rolü - Firma Satış Temsilcisi rolü tıklanır. Aktivite iş nesne türü ... düzelt butonu tıklanır.
Ekran da kriterli giriş bilgisi görüntülenir. Talebe göre yeni kriter ekleme işlemi sağlanır. |