Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Panel

Table of Contents

Panel

Amaç

Logo CRM' den Tiger /Go ERP kampanya uygulanması ve kampanyaların Logo CRM arayüzde gösteriminin sağlanması.
Kullanım Şekli
- Logo CRM Uygulama Kontrol Aracı → Sistem Ayarları → 36. parametre açılır.
- Tiger/Go ERP → Satış kampanyalar → kampanya oluşturulur.
- Tiger/Go ERP de Oluşturulan kampanya bilgisi Logo CRM de görüntülenmesi sağlanır.

Expand
title1- CRM Uyarlama Kontrol Aracı -> Sistem Ayarları -> 36.parametre bilgisi

Tiger/Go ERP satış kampanyaları görebilmek için Logo CRM sistem ayarları içerisinde bulunan 36. parametreyi aktif etmeniz gerekir. 

Image Removed

XML parametresi açıldıktan sonra teklif ürün ekleme ekranında kampanya ekle/kaldır butonu aktif olur.

Image Removed

Expand
title2- Tiger/Go ERP -> Satış Kampanyası Tanımlama

Tiger/Go ERP arayüzünde kampanya olarak aratılır ve satış kampanyaları seçilir.

Image Removed

Yeni satış kampanyası eklenir. Aşağıdaki örnekte kodu"01" olan kampanya eklenmiştir. Kampanyanızın başlangıç ve bitiş tarihlerini oluşturduktan sonra tip kısmından satıra/genele olmak üzere kampanya oluşturulur. Örneğimizde satıra uygulanan, koşul malzeme adını ve koşulu, formül ve tür bilgisini görülmektedir. Kampanya detay bilgi işlemlerinden sonra kaydedilir ve Logo CRM üzerinden teklif oluşturulur.

Image Removed

Expand
title3- Tiger/Go ERP de oluşturulan kampanya bilgisinin Logo CRM de görüntülenmesi

Son aşamamızda Logo CRM üzerinden  teklif kaydı açılır ve ilgili ürün seçilir.

Image Removed

Teklif ürün seçilir kampanya butonu tıklanır ve kampanya uygula seçilir.

Image Removed

Uygulanan kampanya özet bilgisi teklif ana ekranınızda görüntülenir.

Image Removed

Örneğimizde Tiger/Go ERP üzerinden 1 kampanya üzerinden 5-6 adet indirim girilmişti ve Logo CRM teklif ürün liste ekranınızda girilen kampanyanın %indirim ve indirim tutarları görüntülenir.Image Removed

Tip
titleBilgilendirme

Logo CRM 2.34.01 versiyonu ile birlikte güncel olarak 6 adet %indirim yüzdesi ve % indirim tutarını teklif ürün liste ekranında görüntülenmektedir. Tiger/Go ERP den bir kampanya tanımına 6 dan fazla indirim bilgisi girilmesi durumunda Logo CRM ilk 6 indirim bilgisini görüntüler. Daha fazla indirim yüzdesinin ve indirim tutarının görüntülenmesi için geliştirme sağlanacaktır.

ERP 'ye çift yönlü ilgili kişinin telefon kodu, telefon numarası ve dahili bilgisinin gönderilmesi.

Tip
titleBilgilendirme

Firmanın ilişkili kişilerin telefon bilgisi varsayılan olarak Tanımlar → Entegrasyon setleri → Alanlar → Firma sekmesinde uyarlama yapılarak tanımlanır. Aşağıdaki uyarlama adımlarını takip edildiğinde var olan Logo CRM alan bilgilerini Tiger ERP'ye gönderim sağlanmıştır.

Panel

1- Telefon Alan Kodu Bilgisinin Aktarılması

Tanımlar → Entegrasyon Setleri menüsü tıklanır. İşlemler tabı altından Alanlar → Firma seçilir.

Expand
titleAlanlar - Firma

Image Added

Firmanın ilgili kişi kartının telefon bilgisini gönderebilmek için alanlar → firma üzerinden yeni ERP firma alanı butonu basılır veya kişi için contact erp alanlarından biri kopyalanır.

Expand
titleYeni ERP Firma Alanı Oluşturma

Image Added

ERP ALAN ADI: ERP alan adını Tiger üzerinden carinin XML ile dışarıya veri alarak görüntülenir. Tiger ERP carinin telefon bilgisi XML verisinde Contact1_Tel_Code, Contact1_Tel ve Contact1_Tel_Ext üç alan yapısında tutulduğu görülür. ERP_ALAN_ADI alanın karşılığına göndereceğimiz ilk alan telefonun alan kodu olan Contact1_Tel_Code yazılır

Expand
titleXML Veri Dışarıya Alma

Image Added

CRM ALAN ADI: Alan için yeni bir ad verilir.

TANIM: CRM de verilen tanım alan ismidir. Herhangi bir alan tanım bilgisi oluşturulur.

ALAN TÜRÜ: SQL üzerinde açılan alanın değer bilgisine göre oluşturulur. String alanlar için metin bilgisi seçilir.

CRM ORJINAL ALAN ADI: SQL üzerinde veya model editör üzerinden görüntülenir. 

CRM SUB QUERRY: Verilen sorguya göre aktarımı sağlar. Firmanın ilişkili kayıtlarındaki yetkilinin telefon kod bilgisini göndermek için aşağıdaki sorgu kullanılır.

(SELECT TOP 1 PHNM.AreaCode FROM MT_Contact AS CONTACT1
LEFT JOIN CT_Contact_Roles AS CROLE1 ON (CROLE1.Oid = CONTACT1.ContactRole)
INNER JOIN PO_Phone_Number AS PHNM ON (PHNM.RelatedContact=CONTACT1.Oid)
WHERE (CONTACT1.RelatedFirm='@Oid@') AND (CROLE1.RoleCode='F1') )

CRM ALAN KAYNAĞI: Seçmeli alan türüdür. Telefon aktarımı sağlandığından Telefon-1 alan bilgisi seçilir.

SENKRONİZASYON YÖNÜ: Bilginin çift yönlü akışı için çift yönlü seçeneği seçilir.

XML YOLU: Tiger ERP üzerinden Carinin XML verisini dışarı alındığında XML path yolu belirtilir. Örneğin //AR_APS//AR_AP blog arasındaki bilgiye ulaşma sağlanması için //AR_APS//AR_AP yazılır.

SENKRONİZASYON SEÇENEĞİ: Bilginin aynı şekilde gönderilmesi için "Olduğu gibi kopyala" seçeneği seçilir.

Image Added

Panel

2- Telefon Numara Bilgisinin Aktarılması

Telefon Alan Kodu için oluşturulan ERP firma alanı aktarım çoğaltılır ve yeni ERP firma alan aktarımı oluşturulur.  İlk oluşturulan telefon alan kodu ile arasındaki fark ise ERP alan adı, crm alan adı, tanım bilgisi, crm orjinal alan adı ve crm sub query bilgisinin değiştirilmesi gerekir.

Expand
titleTelefon Numara Bilgisinin Aktarımı

Image Added

Panel

3- Telefon Dahili Bilgisinin Aktarılması

Telefon dahili bilginin gönderilmesi için tekrardan bir önceki örneğimizdeki gibi çoğaltma işlemi sağlanır ve ilgili alan değişiklikleri sağlanır.

Expand
titleTelefon Dahili Bilgisinin Aktarımı

Image Added

Panel

Aktarım ve Kullanım Videosu

Firma kartı menüsünden ilgili firma seçilir ve ilişkili kayıtlar yetkililer tabında (plus) butonu ile veya bağlantı sağlanarak kişi kartı açılır. Kişi kartının iletişim bilgileri menüsüne ulaşılır.

Expand
titleKişinin İletişim Bilgileri

Image Added

Image Added

Oluşturulan telefon bilgisinde alan kodu, numara ve varsa dahili bilgisi eklenir.

Expand
titleİletişim Bilgileri Oluşturma

Image Added

Kullanım Videosu

View file
nameİlişkili Kişinin Telefon Bilgisinin Aktarılması.mp4
height400