Page History
Widget Connector | ||
---|---|---|
|
Kullanıcı Ekleme İşlemi;
Kurumsal Çalışan Portalı kullanımı için öncelikle
Hesap Ayarları>
K
Uygulamalar ve Kullanıcılar ekranı açılır.
Ana Hesap üzerinde üç nokta açılır menüden "Uygulamalar ve Kullanıcılar" ekranına gidilir.
Hesaba yeni bir kullanıcı eklemek için (Hesaba Kullanıcı Ekle) butonuna tıklanır ve açılan ekrandaki bilgiler doldurulur. Kullanıcı eklendikten sonra kullanıcı aktifleştirilir.
Sol menü ağacından Kullanıcının Hesap Davetleri butonuna tıklanır.
Açılan ekranda "İptal Edilmiş Davetler" ve "Tamamlanmış Davetler" filtrelenerek listelenebilir.
Kullanıcı Davet Et butonu ile kullanıcı davet etme ekranı açılır. E-Posta adresi girilir ve kullanıcı davet edilir.
Davet gönderilen e-posta adresine davet maili ulaşır.
Eğer mail hesabı ile logo.cloud adresinde kullanıcı yok ise gelen mailde "Onaylamak için tıklayınız" butonu ile kullanıcı oluşturma sayfası açılır;
Eğer mail hesabı ile logo.cloud adresinde kullanıcı var ise gelen mailde "Aktivasyon için tıklayınız" butonu ile kullanıcı kuruma eklenir;
Gelen e-postadaki talimatları takip ederek kullanıcı Logo hesabını oluşturur.
Hesap yöneticisi olan kullanıcı tekrar Hesap Ayarları>Uygulamalar ve Kullanıcılar ekranını açar.
Eklediği kullanıcının listelendiğini görür.
Sol menü ağacından kullanıcının üzerinde çalışacağı uygulamaya tıklanır.
Uygulamaya Kullanıcı Ekle butonu ile kullanıcı uygulamaya eklenir.
Ana hesap üzerinde yapılan kullanıcı ekleme işlemleri alt hesaba da otomatik olarak yansıyacaktır.
Kullanıcı Lisansı Seçim İşlemi;
Kullanıcının çalışacağı lisans paketini eklemek için hesap yönetici olan bir kullanıcı ile servise giriş yapılarak ana sayfadan Yönetim Paneli > Kullanıcılar Paneli'ne tıklanır. Kullanıcılar butonuna tıklanarak kullanıcılar ekranı açılır. .
İlgili kullanıcı üzerinde sağ tuş menüsü açılır ve "değiştir" seçeneğine tıklanır.
Lisans sekmesi altında Dahil Olduğu Lisans Paketlerinden çalışan portalı lisansı seçilir. Paketlerinden çalışacağı lisans paketleri seçilir. Satır ekle ile tek tek lisans eklenebileceği gibi Toplu Değiştir ile tek seferde birden fazla lisans eklenebilir.
Daha sonra çalışan için yetki kodları ve form yetkileri verilir.
Kullanıcılar sisteme eklendikten sonra her bir kullanıcının yetkisini ayrı ayrı belirlemek yerine Sistem Ayarları > Tanımlar > İnsan Kaynakları > Kurumsal Portal Yetki Gruplarından çalışanlar için yetki grupları tanımlaması yapılır.
İşlem Yetkileri
Bu bölümünde, bu yetki grubundaki kişilerin hangi işlemleri ne şekilde yapacakları İşlem Türü, Yetki Tipi ve Detay Filtre belirtilerek kaydedilir.
...
Ekibinin Kayıtları
...
Form ve Rapor detayında özel koşul belirtilmemişse tanımlı tüm formlarda sadece kendisi ve kendisine bağlı kişilerin işlemlerini yapabileceğini belirtir.
...
Kendi Organizasyonu
...
Form ve Rapor detayında özel koşul belirtilmemişse tanımlı tüm formlarda sadece kendisi ile aynı organizasyonel birimlere sahip kişilerin işlemlerini yapabileceğini belirtir.
...
Tüm Çalışanlar
...
Yetki Grubu Tanımını tüm çalışanlar için yapabileceğini belirtir.
...
Tüm İşlemler
...
Yetki Grubu Tanımının tüm formlara erişebileceğini ve tüm işlemleri yapabileceğini belirtir.
...
Ekip Seviyesi
...
Personel kartındaki Yöneticisi alanının uygulanacağı seviyeyi belirtir.
İşlem Türü: Yetki grubundaki kişilerin Portal üzerinde hangi kayıt grubundaki işlemleri yapacağı bu alanda belirlenir.
...
Yetki Tipi: Seçilen kayıt türü üzerinde hangi işlem için yetki verileceği belirlenir. İşlem Türü alanında seçilen kayıt grubu için tanımlanan yetkiler listelenir. Yetki verilmek istenilen ilgili işlem seçilir.
...
Modül Adı alanında, Logo Bulut İK modülleri listelenir ve seçim yapılır.
Form Adı alanında ilgili modül seçiminden sonra modüle ait form adları listelenir ve seçim yapılır.
Alan Yetkileri alanından ise seçili olan modül ve forma ait alan yetkileri listelenir. İlgili grup için alan yetkisi geçerli olacaksa Aktif olmayacaksa Gizli yapılır.
Detaylı Yetkilendirme Dokümanı; Kullanıcı Grupları Yetkilendirme
Kullanıcı & Çalışan Eşleştirme İşlemi;
Sistemde kullanıcı tanımları yapılıp geçerli olacak yetkiler belirlendikten sonra, bu kullanıcıların ve kurumsal portal yetki gruplarının kullanıcıları çalışan kartları ile eşleştirilmesi gerekir.
Bu işlem için, Çalışan kartlarında yer alan Çalışma Bilgileri sayfasından kullanıcı ve kurumsal portal yetki grubu seçilir seçilir.
Böylece, çalışanlar çalışan portalına giriş yapabilir.
Eğer çalışan Çalışan Portalı kullanıcı ise Kurumsal Portal Yetki Grubu seçimi yapılmalıdır.
Çalışan Portalı Kullanıcı Tanımı Destek Dokümanı; Çalışan Portalı Kullanıcı Tanımı ve Ayarları