Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
toc

Kanban Görünümü

Amaç

Teklif ekranı > Görünümler > Kanban ( Pano - TaskBoard) görünüm desteği getirilmesi ve tekliflerin aşamasına göre gruplandırılması ve teklif menüsü görünüm varyantı için desteklenmiştir.

Kullanımı

Teklif menüsü tıklanır ve teklif liste ekranı görüntülenir. Teklif liste ekranında görünüm varyantları içerisine 'Kanban Görünüm' eklenmiştir. 
Image Removed

Kanban görünüm varyantı tıklanır ve ekrana teklif aşamasına göre kanban görünüm gelir.

Image Removed

Kanban görünüm ayarlar kısmı ikiye ayrılır. Birincisi genel ayarlar tüm kullanıcıların görüntüleyeceği ayarlardır. İkincisi ise kullanıcıya özgü ayarlardır. Kullanıcıya özgü ayarlar için teklif liste ekranı → Görünümler tabı altında Image Removed 'Özel kullanıcı ayarları' tıklanır.

Özel Kullanıcı Ayarları;

Kriter: Sisteme giriş yapan kullanıcı isteğe bağlı kriter tanımlaya bilir. Kriter tanımlamak için listelenen alanlar genel ayardaki tanımlı nesneden türetilmiştir.

Sıralama: Oluşturulan teklif listesindeki tekli alanları görülür. 

Sıralama Türü: Sıralama alanında belirtilen alan bilgisine göre artan veya azalan olarak görünümü sağlanır. Örneğin Sıralama alanını Teklif Id ve sıralama türünü Artan olarak belirtilirse teklif Id numarası 1 'den başlayarak sıralama görünümü oluşturur.

Image Removed

Özel kullanıcı ayarların tutulduğu tablo bilgisi CT_Kanban_User_Settings 'dir.  Kullanıcıya özgü kanban görünüm ayarlarını tutar.

Image Removed

Panel
title
Panel
Tip
titleBilgilendirme

Kanban Kullanıcı görünüm ayarları eğer dolu ise kanban genel görünüm ayarlarını ezer. Kullanıcı görünüm ve kanban genel görünüm ayarlarında kriter tanımlaması yapıldıysa, her iki kriteri tek olarak kullanıcı görünüm ayarlarında gösterilir. 

Panel
titleGenel Ayarlar

Kanban Genel Ayarları

Kanban genel ayarları detay bilgisi için tıklayınız.

Genel Ayarlar

Azure üzerinden admin haklarla birlikte IMAP (modern) ve SMTP (modern) için izin verilmesi gerekmektedir. ClientID ve TenantID bilgileri tanım işlemlerinde authentication için kullanılacaktır.

Bootstrap Callout
Styleinfo

Takip Edilmesi Gereken Adımlar

https://aad.portal.azure.com/#blade/Microsoft_AAD_RegisteredApps/ApplicationsListBlade adresine erişim sağlanır ve yeni kayıt butonuna tıklanır.

Expand
titleGörsel

Image Added

Uygulama kayıt ekranında uygulamamıza isim verilerek devam edilir.

Expand
titleGörsel

Image Added

ClientId ve TenantId elde edilir.

Expand
titleGörsel

Image Added

Kimlik Doğrulamasına gidilir ve Platform Ekle butonuna tıklanır. Mobil ve masaüstü uygulamalara tıklanır. Gerekli izinler tanımlanır. Gelişmiş ayarlar üzerinden Genel istemci akışlarına izin ver evet olarak işaretlenir.

Expand
titleGörsel

Image Added

image2022-12-14_15-35-32.pngImage Added

API izinlerine tıklanır ve listede belirtilen izinler için onay verilir. Sistem yöneticisi tarafından bu yetkilere onay verilmesi gerekebilir.

Expand
titleGörsel

Image Added

Elde edilen ClientId ve TenantId bilgileri ile birlikte tanım işlemleri gerçekleştirilir.

Tip
titleBilgilendirme

Logo CRM uygulamasında e-posta gönderimi başarılı olarak görünse de, posta kutunuza e-posta gelmiyorsa; Azure üzerinden yönetici onayı verilmesi gerekir. Pano→ Uygulama kayıtları üzerinden ulaşılır. 

Image Added

Info
titleCertificates & Secrets

Mail uygulama yönetici yetkilendirmesi sağladıktan sonra Logo CRM → Otomatik Görevler → E-posta dinleme ayarlarını kaydederken hata alınmaması için azure mail uygulama yetkilendirmelerinden certificates & secrets altında sertifika bilgilerini yüklemeyi unutmayınız. Sertifika value değer bilgisini kaybetmemeniz önerilir.

Expand
titleHata Bilgisi

The error occurred:

    Type:       UserFriendlyException
    Message:    E-posta servisine bağlanırken bir hata oluştu. Hata detayı için olay görüntüleyicisine bakabilirsiniz.
    Data:       0 entries
    Stack trace:


Image Added

Info

Basic authenticationda gmail üzerinden mail gönderiminde sorun yaşayan sistemler(Multifactor kullanılıyorsa) aşağıdaki adımları kontrol etmelidir.

https://support.google.com/accounts/answer/185833?hl=TR