Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

İletişim konuları ekranında , iletişim formunda iletilmek istenen konu tanımlaması yapılır. İletişim konularından tanımlanan konu iletişim formu ekranında seçilir. İletişim konuları ekranındaki “İletişim Formu Konusu Ekle” Konuları ekranındaki “Ekle” butonu ile yeni konu eklenir. İletişim formu konuları detay ekranında konu ve mail gönderimi için mail tanımlaması yapılır. İletişim formu konuları detay ekranında, konu, to, cc, bcc, aktiflik, satış Konu, To, Cc, Bcc, Aktiflik, Satış elemanına gönderilsin mi, kullanıcı Kullanıcı ve grup Grup alanları yer alır. Kaydedilen kayıt iletişim formu konusu liste ekranında listelenir. İletişim formu konuları liste ekranında konu, to, cc, bcc, aktiflik ve satış elemanına gönderilsin mi kolonları yer alır. İletişim formu liste Müşteri kullanıcı tarafından girilen mesajı “Satış elemanına gönderilsin mi” seçilmiş ise müşterinin satış temsilcisi, Kullanıcı alanında seçilen kullanıcılar veya Grup alanında seçilen gruplara ait kullanıcılar görüntüleyebilir.

İletişim Konuları ekranındaki kayıtlar “çarpı” butonu ile silinir ve “I” “i” butonu ile detaya gidilip güncelleme yapılır.