Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

j-HR'da personele ait dosyaları izlemek ve kaydetmek için Doküman Kataloğu kullanılır. Doküman Kataloğu seçeneği, Personel Yönetimi > Personel Kartları > Özlük Bilgileri menüsünde yer alır.

Image Removed

Doküman Kataloğuna Yeni Bir Doküman Nasıl Eklenir?

1) Çalışana ait bir dokümanı uygulamaya yüklemek için Doküman Kataloğu ekranında yer alan Ekle butonu kullanılır.

Image Removed

2) Doküman Ekle penceresindeki Klasör alanının listeleme Image Removed tuşuna tıklanır.

Açılan Doküman Kütüphanesi penceresinde Yeni Klasör butonuna tıklayarak yeni bir klasör tanımlanır.

Klasör Adı ve Klasör Açıklaması girilir ve Kaydet butonu ile klasör bilgileri kaydedilir.

Image Removed 

Image Removed

 

 

3) Eklenen klasör seçillir. Seçilen klasör bilgisinin Doküman Ekle penceresindeki Klasör alanına geldiği görülür. 

Image Removed

 

 

4) Yerel Diskten Dosya Seçmek İstiyorum işaret kutusu seçilir ve Dosya alanındaki listeleme Image Removed tuşuna tıklayarak bilgisayaraki dokümanlara erişim sağlanır. Klasöre eklenecek dosya seçilir ve Kaydet butonu ile kaydedilir.

 

 Image Removed

5) Personele ait dokümanlar, Dokümanlar liste ekranında görüntülenir.

Image Removed