Page History
Panel | |
---|---|
|
Panel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bildirim Detay Ekranın Üzerinden Bildirim İçeriğine ErişimAmaç Bildirim detay ekranı üzerinden bildirim içeriğine erişim sağlanması. * Bildirim listesi üzerinden, bir bildirim üzerine dokunma eylemi ile ilgili bildirim için Bildirim Detay ekranına yönlendirme yapılması sağlanmıştır. Kullanım Logo CRM Mobil'e giriş yapılır ve ana sayfa ekranı açılır. Ana Sayfada bulunan üst panelde "Bildirimler" butonunu görüntüler.
"Bildirimler" butonuna tıklanır ve bildirimler detay ekranı açılır. Bildirimler ekranında okunmayan bildirimler varsayılan olarak görüntülenir.
Ekrana gelen bildirimler nesne bağlantılı ve nesne bağlantısız şeklinde görüntülenir. 1-Nesne Bağlantısız Bildirimler; Nesne bağlantısı boş olan bildirimlerdir. Hata bildirimleri nesne bağlantısı olmayan bildirim tipidir. Örneğin "Hatırlatmalar", eğer nesne bağlantısı olmadan ayarlanmış ise nesne bağlantısı olmayan bildirim tipine girer.
2- Nesne Bağlantılı Bildirimler; Nesne bağlantısı dolu olan bildirim tipidir. Nesne bağlantısı olan bildirimler otomatik görevler ve raporlar olarak ayırılır.
Otomatik Görevler: Rapor tipli ve Gelişmiş bildirim tipli otomatik görevler için geçerli durumda olan tiplerdir. (bu bildirimler içerisinde dosya indirim seçeneği bulunur.) Otomatik Görevler alanı hiç bir zaman boş görülmez. Bildirim tıklandığında bildirim içeriğinin görüntülenebileceği ara ekran olan bildirim detay ekranı açılır. Doküman varsa indirme butonu ile erişilir. Nesne bağlantısı varsa kayda git butonu ile kayda erişilir. 2.1. Otomatik Görevler | Rapor Tipli Bildirimler
2.2. Otomatik Görevler | Gelişmiş Bildirimler |
...