Page History
Panel | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AmaçBildirim detay ekranı üzerinden bildirim içeriğine erişim sağlanması. * Bildirim listesi üzerinden, bir bildirim üzerine dokunma eylemi ile ilgili bildirim için Bildirim Detay ekranına yönlendirme yapılması sağlanmıştır. Kullanım Logo CRM Mobil'e giriş yapılır ve ana sayfa ekranı açılır. Ana Sayfada bulunan üst panelde "Bildirimler" butonunu görüntüler. ,
"Bildirimler" butonuna tıklar.tıklanır ve bildirimler detay ekranı açılır. Bildirimler ekranında okunmayan bildirimler varsayılan olarak görüntülenir.
Ekrana gelen bildirimler nesne bağlantılı ve nesne bağlantısız şeklinde görüntülenir. Nesne Bağlantısız Bildirimler; Nesne bağlantısı boş olan bildirimlerdir. Hata bildirimleri nesne bağlantısı olmayan bildirim tipidir. Örneğin "Hatırlatmalar", eğer nesne bağlantısı olmadan ayarlanmış ise nesne bağlantısı olmayan bildirim tipine girer.
Nesne Bağlantılı Bildirimler; Nesne bağlantısı dolu olan bildirim tipidir. Teklif, Destek Kaydı, Görev, Aktivite, Fırsat ilişkili bildirimler nesne ilişkili olarak tariflenen bildirimlerdir.
|