Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
titleBildirim Kuralları

2- Bildirim Kurallarına Göre Gelen Bildirimlerin "Bildirimler" Ekranında Görüntülenmesi

Amaç

Girilmiş bir bildirim kuralına göre gönderilen bir bildirimin detaylarının "Bildirimler" bölümünde gösterilmesi.

Expand
titleBildirimler Ekranı

 Bildirim Kuralları" ekranında girilen bir bildirim kuralına göre bir kullanıcıya bildirim gönderildiğinde; o kullanıcı için Bildirimler ekranında o bildirim kaydı gösterilir. Mevcutta bir nesnenin (Teklif, destek, aktivite vb) içerisinden manuel olarak "Kullanıcılara Bildir" bölümünde bir kullanıcı eklendikten sonra Bildirimler ekranında kayıt oluşturulduğu gibi "Bildirim Kuralları" üzerinden oluşan bildirim için de "Bildirimler" ekranında kayıt oluşturulur.

Expand
titleBildirim Kuralları

Tip
titleBilgilendirme

Kullanıcılar ve departmanlar alan içeriğinde herhangi bir kullanıcı veya departman seçilmez ise web arayüz ve mobil uygulamada push notification gelmez.

Panel
titleBildirim Kuralları

3- Bildirimlerin Uyarı Mesajı Olarak Gösterilmesi

Amaç

Girilmiş bir bildirim kuralına göre web uygulamada mesaj gösterilmesinin sağlanması

Expand
titleBildirimler Mesajının Gösterilmesi

 Bildirim kuralları ekranında girilmiş bir kurala göre bir kullanıcıya bildirim gönderilirken; bildirim mesaj olarak gönderilir. Gönderilen mesaj/mesajlar bildirim ikonun yanında anlık görüntülenmesi sağlandı.

View file
nameBildirim Mesajı.mp4
height250


Bildirim Kurallarının Tutulduğu Tablo Bilgisi

Logo CRM veritabanında CT_Notifications_Rules ve CT_Notifications_RulesTypes tablo içerisinde ObjectType, ObjectTypeName, OperationType ve OperationTypeName göre alanlarda bilgi tutmaktadır. Bildirim kural türlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Expand
titleTablo Bilgisi

...