Page History
...
Panel | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||
2- Bildirim Kurallarına Göre Gelen Bildirimlerin "Bildirimler" Ekranında GörüntülenmesiAmaç Girilmiş bir bildirim kuralına göre gönderilen bir bildirimin detaylarının "Bildirimler" bölümünde gösterilmesi.
Bildirim Kuralları" ekranında girilen bir bildirim kuralına göre bir kullanıcıya bildirim gönderildiğinde; o kullanıcı için Bildirimler ekranında o bildirim kaydı gösterilir. Mevcutta bir nesnenin (Teklif, destek, aktivite vb) içerisinden manuel olarak "Kullanıcılara Bildir" bölümünde bir kullanıcı eklendikten sonra Bildirimler ekranında kayıt oluşturulduğu gibi "Bildirim Kuralları" üzerinden oluşan bildirim için de "Bildirimler" ekranında kayıt oluşturulur.
|
Panel | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
3- Bildirimlerin Uyarı Mesajı Olarak GösterilmesiAmaç Girilmiş bir bildirim kuralına göre web uygulamada mesaj gösterilmesinin sağlanması
Bildirim kuralları ekranında girilmiş bir kurala göre bir kullanıcıya bildirim gönderilirken; bildirim mesaj olarak gönderilir. Gönderilen mesaj/mesajlar bildirim ikonun yanında anlık görüntülenmesi sağlandı. Bildirim Kurallarının Tutulduğu Tablo Bilgisi Logo CRM veritabanında CT_Notifications_Rules ve CT_Notifications_RulesTypes tablo içerisinde ObjectType, ObjectTypeName, OperationType ve OperationTypeName göre alanlarda bilgi tutmaktadır. Bildirim kural türlerinizi görüntüleyebilirsiniz.
|
...