Page History
Panel | |
---|---|
|
Panel |
---|
Amaç Logo CRM de eşleşen kullanıcı ile giriş sağlandığında Logo Flow kullanıcı yetkisine göre satış raporları, akışlar ve formlar menü başlıkları getirilmesi ve Logo CRM menü içeriği veya yeni sekme ile Logo Flow kullanımı sağlanması.' in kullanıma sunulan rest apileri Swagger UI uygulaması üzerinden görüntülenebilir ve test edilebilir. Swagger Chrome eklentisini indirdikten sonra aşağıdaki adres ile Logo CRM rest metodlarının çalışır durumda olup olmadığı kontrol edilebilir. |
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
LogoFlow | Dış Uygulama API Erişim YönetimiLogo Flow iş akış tasarım aracı → Genel İşlemler menü başlığı altında "Dış uygulama API Erişim Yönetimi" açılır ve Logo CRM uygulamasının ürün apilerine erişim izni verilmesi seçeneği seçilir. Bu işlem ile beraber kullanıcı eşitlemesi sağlanması ve Logo Flow akışlar menü yapısına Logo CRM içerisinden ulaşılır.
| |||||
Panel | |||||
| |||||
Expand | |||||
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kullanıcı Eşleştirmelerinin Yapılması
|
Panel | ||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Crm Üzerinde Logo Flow Menu Gösteriminin Yapılması
Sistem tercihleri parametre ayarları yapıldıktan sonra Logo CRM login girişi sağlanır ve sol menü başlıkları altında akışlar menü başlığı görüntülenir.
Sistem tercihleri 70.parametrede bulunan Logo Flow erişim adresine göre iFrame veya Yeni sekme olarak menü başlıkları çalışır. Yeni sekme olarak çalıştığında;
İFrame olarak çalıştığında;
|
CRM Rest API UçlarıLogo CRM |